برگزاری مراسم معرفی و رونمایی از آیفون ۸
برگزاری مراسم معرفی و رونمایی از آیفون ۸

مراسم معرفی و رونمایی محصولات جدید اپل، امروز ( ۱۲ سپتامبر) در کالیفرنیای ایالات متحده آمریکا برگزار خواهد شد. به نقل از cnbc، غول تکنولوژی آمریکایی اپل قرار است امروز ( ۱۲ سپتامبر) از محصولات جدید خود نظیر سه مدل آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس، آیفون ایکس و نسخه جدید ساعت هوشمند اپل (اپل واچ) و […]

آیفون

مراسم معرفی و رونمایی محصولات جدید اپل، امروز ( ۱۲ سپتامبر) در کالیفرنیای ایالات متحده آمریکا برگزار خواهد شد.

به نقل از cnbc، غول تکنولوژی آمریکایی اپل قرار است امروز ( ۱۲ سپتامبر) از محصولات جدید خود نظیر سه مدل آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس، آیفون ایکس و نسخه جدید ساعت هوشمند اپل (اپل واچ) و تلویزیون هوشمند (اپل تی وی) رونمایی کند.

قرار است استیو جابز – بنیان گذار شرکت اپل و مدیر عامل سابق این شرکت – در ساختمان جدید اپل پارک که در کوپرتینوی کالیفرنیای ایالات متحده امریکا ساخته و واقع شده است، از محصولات جدید اپل رونمایی کند. این مراسم ساعت ۱۰صبح امروز به وقت محلی کالیفرنیا و ۲۱:۳۰ به وقت ایران برگزار می شود.

بالاخره امروز انتظارها به پایان می رسد و محصولات جدید اپل با ویژگی های منحصر بفرد آنها که مدت هاست مورد بحث و گفتگوی مردم در فضای مجازی شده است، رونمایی خواهند شد.

اپل از سه مدل گوشی هوشمند جدید رونمایی خواهد کرد: آیفون ایکس حاوی آخرین نسخه‌ سیستم‌عاملiOS ۱۱ خواهد بود و احتمالا در کنار رونمایی از آیفون ایکس، نسخه های جدید آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس تحت عنوان آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس ارائه خواهد شد.

انتظار می رود که آیفون ایکس هم حداقل۳ گیگابایت حافظه داشته باشد. همچنین این گوشی هوشمند دارای دوربینی با قدرت ۱۲مگاپیکسل در پشت گوشی و دوربین سلفی با ۷ مگاپیکسل است. همچنین گفته می شود که در آیفون ایکس، محل اتصال هدفن حذف شده است و بجای آن از قابلیت بدون سیم موسوم به ایر پادز (Air Pods) استفاده می شود. این گوشی از ویژگی های دیگری همچون نمایشگر بدون حاشیه، بدنه ای فلزی و پشتیبانی از واقعیت افزوده بهره خواهد برد.