مراسم یادبود شیرزاد بزرگمهر در کتابسرای تهران برگزار شد
مراسم یادبود شیرزاد بزرگمهر در کتابسرای تهران برگزار شد

مراسم یادبود و گرامیداشت شیرزاد بزرگمهر نماینده س ان ان در تهران با حضور جمعی از همکاران مطبوعاتی و دوستان وی در کتابسرای تهران برگزار گردید. بررگمهر علاوه بر نمایندگی تلویزیون سی ان ان در تهران همکاری با روزنامه انگلیسی زبان ایرا ن نیوز را نیز در سابقه کاری خود داشت. نقاشیان مدیر موسسه سخن […]

مراسم یادبود و گرامیداشت شیرزاد بزرگمهر نماینده س ان ان در تهران با حضور جمعی از همکاران مطبوعاتی و دوستان وی در کتابسرای تهران برگزار گردید.
بررگمهر علاوه بر نمایندگی تلویزیون سی ان ان در تهران همکاری با روزنامه انگلیسی زبان ایرا ن نیوز را نیز در سابقه کاری خود داشت.
نقاشیان مدیر موسسه سخن گستر ناشر روزنامه ایران نیوز نیز با حضور در این مراسم با گرامیداشت یاد این همکار قدیمی از خانواده و همکاران وی دلجویی کرد.
بزرگمهر از سال ۷۶ بعنوان خبرنگار و نماینده تلویزیون سی ان ان امریکا در تهران فعالیت می کرد و به مدت ۱۰ سال با روزنامه ایران نیوز همکار بود وی که تحصیل کرده روزنامه نگاری در امریکا بود با تسلط بر زبان انگیسی و مهارت در روزنامه نگاری همکاری موثری در انتشار این روزنامه داشت.
بزرگمر که در مصاحبه چند روز پیش وزیر خارجه کشورمان نیز حضور داشت در روز پنجشنبه گذشته به علت ایست قلبی در سن ۷۵ سالگی درگذشت .

  • منبع خبر : صبح اقتصاد