تابش: ما دنبال یک مربی مثل برانکو ایوانکوویچ برای جانشینی زلاتکو کرانچار هستیم
تابش: ما دنبال یک مربی مثل برانکو ایوانکوویچ برای جانشینی زلاتکو کرانچار هستیم

سرپرست باشگاه سپاهان گفت: علیرضا منصوریان جزو گزینه‌های مدنظرمان برای جانشینی زلاتکو کرانچار نیست؛ ما دنبال یک مربی مثل برانکو ایوانکوویچ هستیم. مسعود تابش درباره شایعه حضور علیرضا منصوریان در اصفهان برای ثبت قرارداد با باشگاه سپاهان گفت: اینکه آقای منصوریان کجای کشور هستند را نمی دانم. چون نه مذاکره ای با ایشان داشتیم و […]

سرپرست باشگاه سپاهان گفت: علیرضا منصوریان جزو گزینه‌های مدنظرمان برای جانشینی زلاتکو کرانچار نیست؛ ما دنبال یک مربی مثل برانکو ایوانکوویچ هستیم.

مسعود تابش درباره شایعه حضور علیرضا منصوریان در اصفهان برای ثبت قرارداد با باشگاه سپاهان گفت: اینکه آقای منصوریان کجای کشور هستند را نمی دانم. چون نه مذاکره ای با ایشان داشتیم و نه قرار است مذاکره کنیم. دیروز که شنیدم آقای منصوریان به عنوان سرمربی تیم انتخاب شده است تعجب کردم و گفتم نکند جای دیگری فعالیت می کنیم که از آن بی خبریم! برای منصوریان احترام زیادی قائلم. او یکی از مربیان دوست داشتنی و بادانش فوتبال ایران است اما بطور رسمی اعلام می کنم که مذاکره ای با او نداشته ایم.

سرپرست باشگاه سپاهان اصفهان در خصوص احتمال حضور ونتورا در راس کادر فنی زردپوشان اظهار داشت: من نمی خواهم در مورد اسامی صحبت کنم. ساختار باشگاه نیاز به ثبات دارد و نباید از تعدد مربی در بازه زمانی کوتاه، خوشحال بود. پیش از این اتفاقات همیشه سعی داشتیم آرامش را با حضور مربیان قوی و رزومه دار حاکم کنیم. تعداد قهرمانی‌های سپاهان نیز نشان می دهد که در این راه موفق بوده ایم.

وی با تایید گران‌قیمت بودن زلاتکو کرانچار در سپاهان، درباره نحوه جدایی این مربی و انتخاب جانشینش تصریح کرد: نباید کتمان کرد قرارداد کرانچار گران بوده است. مربی حرفه ای پول حرفه ای هم می خواهد و این به معنی ولخرجی باشگاه سپاهان نیست. البته به نظرم یکی از بهترین مربیان خارجی که به فوتبال ایران آمده است همین آقای کرانچار بود اما باید بپذیریم حدود ۸۰ درصد تیم را تغییر دادیم و کادر فنی بطور کامل تغییر پیدا کرد. تیم هم نتوانست با گذشت زمان به هماهنگی کافی برای کسب نتیجه برسد.

سرپرست باشگاه سپاهان تاکید کرد: ما یک مربی حرفه ای داشتیم که وقتی دیروز دیدم چگونه با بازیکنان خداحافظی کرد لذت بردم. کرانچار صورت تک تک بازیکنان را بوسید و از آنها خواست فقط و فقط ببرند و برای همین موضوع هم می رود تا تیم نتیجه بگیرد.

تابش درباره احتمال استفاده از مربی خارجی گفت: قرار است روز شنبه، تکلیف این موضوع را روشن کنیم. خواهیم به تاکتیک های راهبردی خودمان بازگردیم. مثلا گزینه ای مثل برانکو ایوانکوویچ را می خواهیم که در ابتدای حضورش در پرسپولیس نتوانست نتیجه بگیرد اما با گذشت زمان، توانایی هایش را بروز و ثبات فنی و مدیریتی خودش را به تیم نشان داد. راهی که خیلی قبلتر رفته بودیم و نتیجه خوبی هم برایمان رقم خورده بود.

سرپرست باشگاه سپاهان درباره مدت زمان مدیریتش در باشگاه سپاهان تصریح کرد: می خواهم در بازه کوتاه زمانی، شرایط ایده آلی در باشگاه ایجاد کنم. اگر همکاری های لازم صورت بگیرد به عنوان مدیرعامل در باشگاه هم فعالیت خواهم کرد در غیر اینصورت بهتر است برای موفقیت هرچه بیشتر باشگاه تصمیمات جدید مدیران گرفته شود. من همان روز اول هم اعلام کردم که حاضر نبودم پیشنهاد سرپرستی را قبول کنم ولی شرایط بحرانی باشگاه سبب شد تا بیایم و امور مربوطه را رتق و فتق کنم.

وی در پایان درباره ترس هواداران این تیم از سقوط به رقابت های لیگ دسته اول اظهار داشت: به هیچ وجه به سقوط فکر نمی کنیم و مطمئنم اتفاقات بسیار خوبی برای آینده باشگاه سپاهان در حال رقم خوردن است.