یکی از خصوصیات مراسم اربعین حسینی مردمی بودن آن است
یکی از خصوصیات مراسم اربعین حسینی مردمی بودن آن است

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پذیرایی از زائران اربعین حسینی اقدام ارزشمند و خوبی است، گفت: باید خصوصیات مردمی بودن برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) حفظ شود.  علی لاریجانی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین حسین زاده رئیس قرارگاه اربعین شهر قم و اعضای این قرارگاه گفت: موضوع اربعین، تبدیل به یک نماد […]

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پذیرایی از زائران اربعین حسینی اقدام ارزشمند و خوبی است، گفت: باید خصوصیات مردمی بودن برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) حفظ شود.

 علی لاریجانی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین حسین زاده رئیس قرارگاه اربعین شهر قم و اعضای این قرارگاه گفت: موضوع اربعین، تبدیل به یک نماد قدرتمند برای مسلمانان شده و همراه با تاثیرات دینی و معنوی، این حرکت چشم های مردم جهان را به خود جذب کرده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از خصوصیات مراسم اربعین حسینی مردمی بودن آن است، گفت: پذیرایی از زائرین اربعین حسینی (ع) کار ارزشمند و خوبی است و مساعدت های لازم در این راستا برای خدمت رسانی بهتر به زائران انجام خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین زاده رئیس قرارگاه اربعین استان قم گزارشی از اقدامات این قرارگاه در خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی (ع) به رئیس مجلس ارائه کرد.