مردم بحرین در شهرهای مختلف این کشور تظاهرات کردند
مردم بحرین در شهرهای مختلف این کشور تظاهرات کردند

همزمان با نزدیک شدن به هشتمین سالروز انقلاب ۱۴ فوریه بحرین، مردم این کشور در برخی شهرهای آن تظاهرات برگزار کردند. به گزارش واحد بین الملل خبرگزاری صبح اقتصاد به نقل از العالم، مردم بحرین روز جمعه با برگزاری تظاهرات در برخی نقاط این کشور به استقبال ماه فوریه موسوم به «ماه انقلاب» در بحرین رفته و […]

همزمان با نزدیک شدن به هشتمین سالروز انقلاب ۱۴ فوریه بحرین، مردم این کشور در برخی شهرهای آن تظاهرات برگزار کردند.

به گزارش واحد بین الملل خبرگزاری صبح اقتصاد به نقل از العالم، مردم بحرین روز جمعه با برگزاری تظاهرات در برخی نقاط این کشور به استقبال ماه فوریه موسوم به «ماه انقلاب» در بحرین رفته و بر ادامه مسیر انقلاب تأکید کردند.

طبق گزارش شبکه ۱۴ فوریه، ساکنان شهرک «المصلی» پس از اقامه نماز جمعه تظاهرات کردند. آنها پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود «تا تعیین سرنوشتمان به انقلاب ادامه خواهیم داد».

همچنین شب گذشته در برخی نقاط بحرین از جمله «ابوصبیع» و «الشاخوره» تظاهرات‌ گسترده‌ای برگزار شد و تظاهرات‌کنندگان بر ادامه حضور در میدان تأکید کردند.

انقلاب بحرین در سال ۲۰۱۱ همزمان با انقلاب در برخی کشورهای عربی آغاز شد و اگرچه دولت بحرین توانست با کمک نظامیان سعودی تا حدودی این انقلاب را خاموش کند اما تظاهرات‌های مردمی تا به امروز در گوشه و کنار این کشور ادامه دارد./مهر