مردم مرزدار استان کرمانشاه هیچ‌گاه به بیگانگان تکیه نکرده‌اند
مردم مرزدار استان کرمانشاه هیچ‌گاه به بیگانگان تکیه نکرده‌اند
امام جمعه شهرستان ثلاث‌باباجانی با بیان اینکه ‌مردم مرزدار استان کرمانشاه هیچ‌گاه به بیگانگان تکیه نکرده‌اند، گفت: حمایت جدی دولتمردان آمریکایی از اغتشاش‌گران ماهیت این افراد را برملا کرد.

مردم مرزدار استان کرمانشاه هیچ‌گاه به بیگانگان تکیه نکرده‌اند

به گزارش خبرگزاری صبح اقتصاد، امام جمعه شهرستان ثلاث‌باباجانی با بیان اینکه ‌مردم مرزدار استان کرمانشاه هیچ‌گاه به بیگانگان تکیه نکرده‌اند، گفت: حمایت جدی دولتمردان آمریکایی از اغتشاش‌گران ماهیت این افراد را برملا کرد.

ماموستا احمد شیخی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در این چهل سال اخیر صدها فرازونشیب‌ را پشت‌سر گذاشته است اظهار داشت: با وجود ترور نیروهای مردمی و انقلابی توسط منافقان در اوایل پیروزی انقلاب، راه‌اندازی جنگ هشت ساله دفاع مقدس، فتنه ۸۸، و صدها فرازونشیب‌ دیگر نظام اسلامی ایران تاکنون ایستاده و مقاومت کرده است.

امام جمعه شهرستان ثلاث‌باباجانی با بیان اینکه مردم بصیر و انقلابی ایران آگاه هستند و صف خود را همواره از صف اخلال‌گران و اغتشاش‌گران جدا می‌کنند بیان کرد: دشمنان به دنبال یک فرصت مناسب برای توطئه و نقشه برای براندازی نظام اسلامی ایران هستند.

وی با اشاره به اینکه این اغتشاشات اخیر که از سوی سرکرده‌های گروهک‌های منافقان و افراد ضدانقلاب ساماندهی شده بود به هیچ‌وجه ربطی به افزایش قیمت بنزین نداشت گفت: این افراد تنها عقده دیرینه خود را علیه انقلاب اسلامی برملا کردند.

شیخی با اشاره به تحرکات اخیر در برخی از شهرستان‌های استان کرمانشاه عنوان کرد: بر همگان مشخص شد که آسیب‌رساندن به اموال بیت‌المال، اموال اشخاص حقیقی و حقوقی و کشتار مردم بی‌گناه تنها به دست عوامل سرسپرده استکبار جهانی انجام شد و این تحرکات اخیر حرکت‌های کورکورانه بود.

وی با اشاره به حمایت جدی دولتمردان آمریکایی از اغتشاش‌گران اخیر گفت: سیاست‌های آمریکا بسیار احمقانه است زیرا اکنون که اغتشاشات به پایان رسیده و شکست خوردند دولتمردان آمریکایی نیز بار دیگر در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران با یک شکست مفتضحانه مواجه شدند.

امام جمعه شهرستان ثلاث‌باباجانی با اشاره به اینکه اما مسئولان نباید اجازه دهند که افزایش قیمت بنزین موجب گرانی دیگر کالاهای اساسی جامعه شود گفت: تا در شرایط فعلی دشمنان نتوانند بر اعتراضات به حق مردمی موج‌سواری ایجاد کنند و رسانه‌های بیگانه نیز نتوانند به تبلیغات همه‌جانبه علیه نظام دست بزنند و امنیت کشور خدشه‌دار نشود.

شیخی گفت: ملت فهیم ایران و مردم مدافع و مرزدار استان کرمانشاه هیچ‌گاه به بیگانگان تکیه نکرده اما عده‌ای با سوءاستفاده از موقعیت کنونی، راه حقیقی بیان مطالبات را با بی‌راهه اشتباه گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه اغتشاشات اخیر با حمایت ضدانقلاب در کشور اتفاق افتاد گفت: براساس فرموده قرآن و مفاد قانون دین و اسلام ضرررساندن به مملکت، تخریب اماکن و اموال عمومی و اموال مردم جایز نبوده و مورد قبول اسلام و وجدان بشریت نیست.

امام جمعه شهرستان ثلاث‌باباجانی بیان کرد: انتقاد و اعتراض باید سازنده و مسالمت‌آمیز باشد، نه اینکه عده‌ای اشرار به بهانه حمایت از مردم اقدام به هرج و مرج، تخریب و آتش زدن اماکن و اموال عمومی کشور بزنند.

وی اظهار کرد: دشمنان در این اغتشاشات به‌دنبال تحقق آروزی دیرینه خود که همان نابودی نظام و مردم هست، بودند اما با هوشیاری و حضور به‌موقع مردم باز هم توطئه آنان با شکست مواجه و شرمسار شدند.

امام جمعه ثلاث‌باباجانی گفت: پس از اجرای طرح سهمیه‌بندی سوخت، برخی اشرار با حمایت جریانات و معاندین نظام در خارج از کشور با سوءاستفاده از مطالبات به حق مردم، اقدام به تخریب اماکن و اموال عمومی و ایجاد تنش علیه امنیت عمومی جامعه کردند، که اقدام آنان محکوم است.

وی بیان کرد: گرچه مردم با مشکلات معیشتی مواجه‌اند اما همواره صبر و تحمل داشته و برای حفظ نظام و کشور، اجازه هیچ‌گونه سوءاستفاده‌ای را به دشمنان نمی‌دهند.