مردم نباید برای تامین کالاهای مورد نیاز شب عید دغدغه داشته باشند
مردم نباید برای تامین کالاهای مورد نیاز شب عید دغدغه داشته باشند

معاون اول رئیس جمهور گفت:مردم نباید برای تامین اقلام و کالاهای مورد نیاز شب عید دغدغه ای داشته باشند و به گونه ای برنامه ریزی شود تا کالاهای مورد نیاز شب عید به موقع در دسترس مردم قرار گیرد. به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد  جلسه ستاد تنظیم بازار با محوریت تنظیم قیمت اقلام و […]

معاون اول رئیس جمهور گفت:مردم نباید برای تامین اقلام و کالاهای مورد نیاز شب عید دغدغه ای داشته باشند و به گونه ای برنامه ریزی شود تا کالاهای مورد نیاز شب عید به موقع در دسترس مردم قرار گیرد.

به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد  جلسه ستاد تنظیم بازار با محوریت تنظیم قیمت اقلام و کالاهای مورد نیاز مردم برای شب عید، عصر دیروز (یکشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

جهانگیری در این جلسه با اشاره به توفیقات دولت در تنظیم بازار شب عید طی سال های گذشته، گفت: خوشبختانه در سالهای اخیر با برنامه ریزی دقیق دولت، میوه، آجیل و شیرینی با قیمت مناسب در ایام پایانی سال در دسترس مردم قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه مردم نباید برای تامین اقلام و کالاهای مورد نیاز شب عید دغدغه ای داشته باشند، تصریح کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا کالاهای مورد نیاز شب عید به موقع در بازار توزیع و در دسترس مردم قرار گیرد.

جهانگیری از وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی خواست تمهیدات لازم را برای ایام پایانی سال انجام دهند تا وضعیت بازار شب عید اطمینان‌بخش بوده و رضایتمندی مردم را بدنبال داشته باشد.

در این جلسه که وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، دادگستری، رییس سازمان برنامه و بودجه، رییس اتاق اصناف ایران و رییس سازمان تعزیرات حکومتی نیز حضور داشتند، معاون بازرگانی وزارت صمت گزارشی از وضعیت انبارها برای تامین نیازهای شب عید ارائه کرد.

در این نشست همچنین راهکارهای تنظیم بازار شب عید و تامین کالا به مقدار کافی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیماتی نیز اتخاذ شد./منبع مهرنیوز