مرفاوی: نمی گذاشتم استقلال از آسیا حذف شود!
مرفاوی: نمی گذاشتم استقلال از آسیا حذف شود!

مربی پیشین استقلال با بیان اینکه بیگانه‌ها حقش را از استقلال گرفتند، گفت: اگر کار به جاهای باریک می‌کشید قطعا جلوی اجرای حکمم را می‌گرفتم. عبدالصمد مرفاوی در خصوص دریافت مطالباتش از باشگاه استقلال بعد از مداخله کنفدراسیون فوتبال آسیا، گفت: خوشبختانه باشگاه استقلال از طریق فدراسیون فوتبال مطالبات مرا پرداخت کرد و این مشکل حل […]

مربی پیشین استقلال با بیان اینکه بیگانه‌ها حقش را از استقلال گرفتند، گفت: اگر کار به جاهای باریک می‌کشید قطعا جلوی اجرای حکمم را می‌گرفتم.

عبدالصمد مرفاوی در خصوص دریافت مطالباتش از باشگاه استقلال بعد از مداخله کنفدراسیون فوتبال آسیا، گفت: خوشبختانه باشگاه استقلال از طریق فدراسیون فوتبال مطالبات مرا پرداخت کرد و این مشکل حل شد. شب گذشته آقای نبی از فدراسیون با من تماس گرفتند و امروز خدمت ایشان رسیدم؛ هم تسویه حساب کردم و هم هر آنچه که باید امضا می کردم را امضا کردم.

وی افزود: بارها گفته بودم که هیچ خطری از جانب من باشگاه استقلال را تهدید نمی‌کند و دیدید که اینگونه  هم شد! من چند سال بود که حکم کسر ۶ امتیاز استقلال را داشتم اما نه آن را اجرایی کردم و نه به خودم اجازه می‌دادم آن را به جریان بیندازم. اگر می‌خواستم از باشگاه استقلال امتیاز کسر کنم تا الان ۱۰ بار این کار را کرده بودم. اما من خودم استقلالی هستم. لااقل از خیلی از این آقایان استقلالی تر هستم و دلم برای این تیم بیشتر می‌سوزد.

سرمربی سابق آبی پوشان تصریح کرد: در این مدت خیلی از آقایان از داخل باشگاه و به خصوص از دل هیات مدیره به من خرده می‌گرفتند و می‌گفتند به جای این که با بیگانه‌ها (AFC) مکاتبه کردی؛ بهتر بود که با خودی ها صحبت می کردی. به جهت تنویر افکار هواداران عرض می کنم که این همه سال از خودی ها خواستم که مشکل مرا حل کنند اما آنها در قبال این به من بی احترامی و مرا ناچار به مکاتبه با بیگانه ها کردند و دیدیم که آخر سر هم همین بیگانه ها مشکل مرا حل کردند.

مرفاوی خاطرنشان ساخت: یکی از اعضای هیات مدیره جایی مصاحبه کرده بود و گفته بود مرفاوی تبر دست گرفته تا ریشه استقلال را بزند. به آن آقای محترم عرض می کنم که برادر! من خودم ریشه استقلال هستم. مگر می شود که با تبر خودم را بزنم؟ مکاتبات من با AFC موجود است و من فقط طرح سئوال کرده بودم که با داشتن این احکام چطور می توان حق و حقوقم را بگیرم و آنها هم نامه را به فدراسیون ارجاع دادند و فدراسیون مشکل مرا حل کرد. آقایان می خواستند هواداران را مقابل من قرار دهند تا به من فشار وارد شود و از حقم بگذرم. اما هواداران استقلال با هوش تر از آن هستند که حق را از ناحق تشخیص دهند.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: هواداران استقلال پیشکسوتان خود را دوست دارند و راضی نیستند تا حق آنها ضایع شود. من هم به دنبال حقم بودم و چیزی اضافه نمی خواستم و چون حق گرفتنی است باید می رفتم و حقم را می گرفتم.

وی تاکید کرد: باز هم می گویم خطری از جانب من استقلال را تهدید نمی کرد چرا که اولا می دانستم ۱۳۰ میلیون برای استقلال پولی نیست که بخواهد به خاطر آن از آسیا حذف شود. به جرات می گویم اگر قرار بود کار به جاهای باریک بکشد و خدای ناکرده به حذف استقلال از آسیا منجر شود قطعا خودم جلوی این حکم را می گرفتم و نمی گذاشتم استقلال آسیب ببیند.

مهاجم سابق آبی ها گفت: آنها (اشاره به برخی مدیران استقلال) نمی توانند هواداران را مقابل من قرار دهند چون اگر خودشان یکی دو سال است به استقلال رسیدند، هواداران می دانند که من حدود ۳۰ سال است استقلالی هستم و در هر کسوتی برای این تیم زحمت کشیدم. من کوچک هواداران استقلال هستم و هرگز مقابل آنها قرار نخواهم گرفت.

مرفاوی در خاتمه گفت: موفقیت استقلال در همه رویدادهای پیش رو آرزوی قلبی من است و امیدوارم هم در لیگ و هم در جام حذفی نتایج درخشانی گرفته و به خصوص در لیگ قهرمانان آسیا هم خوش بدرخشد و حتی بتواند سومین قهرمانی را به ارمغان بیاورد.