مرکز مطالعات «نوسازی مدارس تهران» تا پایان سال ۹۶ افتتاح می‌شود
مرکز مطالعات «نوسازی مدارس تهران» تا پایان سال ۹۶ افتتاح می‌شود

اداره کل نوسازی استان تهران مرکز مطالعات «نوسازی مدارس تهران» را راه اندازی می کند. روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران اعلام کرد که مطالعه و توجه به امر کتاب و کتابخوانی یکی از اموری است که باید فرهنگ آن در جامعه و بین اقشار مختلف مردم بیشتر شود. با توجه به نیازمندی […]

اداره کل نوسازی استان تهران مرکز مطالعات «نوسازی مدارس تهران» را راه اندازی می کند.

روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران اعلام کرد که مطالعه و توجه به امر کتاب و کتابخوانی یکی از اموری است که باید فرهنگ آن در جامعه و بین اقشار مختلف مردم بیشتر شود.

با توجه به نیازمندی روح انسان به مطالعه و دریافت و فراگیری موضوعات مختلف، همچنین فاصله گرفتن از ارتباطات الکترونیکی برای مدت زمانی کوتاه، ترویج فرهنگ کتابخوانی در دستور کار اداره کل نوسازی مدارس استان تهران قرار دارد.

مرکز مطالعات نوسازی مدارس استان تهران با کمک و مشارکت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و روابط عمومی نوسازی مدارس تهران، برای پرسنل شاغل و مراجعه کنندگان به این اداره کل در دست راه اندازی است.

امید است تا قبل از پایان سال جاری این مرکز مطالعاتی که قریب به ۱۰۰۰ عنوان کتاب در موضوعات مختلف دارد، افتتاح و در اختیار مخاطبان قرار گیرد.