مسئولان باید پیشگام تزریق واکسن باشند تا مردم هم اعتماد کنند
مسئولان باید پیشگام تزریق واکسن باشند تا مردم هم اعتماد کنند
افتتاح طرح‌های ملی کشور با شعار «تدبیر و امید برای جهش تولید» با حضور ویدیو کنفرانسی حسن روحانی، به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب آغاز شد.

به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد حجت الاسلام حسن روحانی در مراسم آغاز واکسیناسیون سراسری علیه بیماری کرونا با ابلاغ دستور انجام این طرح خطاب به وزیر بهداشت که فرزند خود را برای تزریق اولین واکسن، پیشگام ساخته بود، گفت: همه مسئولان این کشور و همه ما بدون استثناء اگر اعلام می‌کنیم که واکسنی به عنوان واکسن قابل‌اعتماد شناسایی شده است، باید آماده تزریق این واکسن باشیم و در این زمینه پیشگام شویم تا مردم بدانند اگر چیزی را اعلام می‌کنیم به آن اعتقاد داریم.”روحانی: مسئولان باید پیشگام تزریق واکسن باشند تا مردم هم اعتماد کنند”

وی تصریح کرد: من خودم هم به همکاران گفتم که حاضرم به عنوان نخستین فرد این واکسن به بدن من تزریق شود.

رییس جمهوری خطاب به وزیر بهداشت اظهار کرد: اینکه الان شما گفتید من فرزند خود را برای تزریق اولین واکسن انتخاب کردم، از اینکه می‌گفتید خودم را انتخاب کرده‌ام ارزش بیشتری دارد چرا که آدم فرزند جوان و برومند خود را بیش از جان خود دوست دارد و شما او را پیشگام این طرح واکسیناسیون کرده اید.

روحانی همچنین در ادامه پس از تزریق واکسن به فرزند وزیر بهداشت با وی نیز گفت‌وگویی کوتاه درباره این اقدام انجام داد.

 آیت الله سید ابراهیم رئیسی که در راس هیئت عالی رتبه قضایی به عراق سفر کرده، ساعتی پس از ورود به بغداد برای زیارت حرمین امامین کاظمین به شهر کاظمین رفت.

بر اساس گزارش میزان، رئیس دستگاه قضا پس از زیارت حرم مطهر امام موسی کاظم (ع) و امام جواد (ع) در جریان طرح توسعه حرمین امامین کاظمین قرار گرفت.

«محسن صالحی» رئیس ستاد عتبات عالیات کاظمین در دیدار با آیت الله رئیسی گفت که طرح توسعه حرمین امامین کاظمین به عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های توسعه عتبات عالیات در عراق آغاز شده است.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی احداث صحن امام محمدباقر (ع) در زیربنایی بالغ بر ۵ هزار متر از اول سال آینده شروع می‌شود و بهره برداری از صحن امام زمان (عج) نیز در دست بررسی است.

  • منبع خبر : ایسنا