مسابقات تکواندوی قهرمانی کشور بانوان از شنبه شروع می شود
مسابقات تکواندوی قهرمانی کشور بانوان از شنبه شروع می شود

مسابقات تکواندوی قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان در بخش بانوان، از روز شنبه آغاز می‌شود.  بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان در گروه زنان با عنوان «جام سفیر کره‌جنوبی» از روز شنبه (۲۲مهرماه) به مدت دو روز با حضور ۲۱۰ تکواندوکار و در قالب ۲۹ تیم از استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، […]

تکواندو

مسابقات تکواندوی قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان در بخش بانوان، از روز شنبه آغاز می‌شود.

 بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان در گروه زنان با عنوان «جام سفیر کره‌جنوبی» از روز شنبه (۲۲مهرماه) به مدت دو روز با حضور ۲۱۰ تکواندوکار و در قالب ۲۹ تیم از استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان، هرمزگان و یزد برگزار می گردد.

مبارزات گروه زنان در اوزان فرد (۴۶-، ۵۳-، ۶۲- و ۷۳- کیلوگرم) روز شنبه (۲۲ مهرماه) و در اوزان زوج (۴۹-، ۵۷-، ۶۷- و ۷۳+ کیلوگرم) روز پایانی رقابت ها، یکشنبه (۲۳ مهرماه) پیگیری خواهد شد.

همچنین با همکاری کمیته فرهنگی رقابت‌هایی ویژه قاریان تکواندوکار (قرائت از جزء‌های اول و دوم قرآن کریم) در روز دوم مسابقات برگزار می‌شود که از هر استان تنها یک نماینده می تواند در این مسابقات شرکت کند (یک تکواندوکار از ترکیب اصلی تیم یا یک نماینده خارج از ترکیب تیم که کمربند دان یک داشته باشد).

با توجه به اینکه ثبت نام شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی خارج از سایت بوده است، نماینده قرآنی استان می‌بایست معرفی نامه رسمی از هیات تکواندو استان را همراه داشته باشد.

در پایان بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی کشور، تکواندوکاران تهرانی با کسب ۲ مدال طلا، ۳ نقره، یک برنز و ۵ امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد، هوگوپشان البرزی با کسب ۳ مدال طلا، یک نقره، یک برنز و ۵۸ امتیاز نایب قهرمان شدند و نمایندگان تیم اصفهان نیز با کسب یک مدال طلا، یک برنز و ۳۵ امتیاز سوم شدند.