مسی: جای خالی رونالدو در لالیگا حس می‌شود
مسی: جای خالی رونالدو در لالیگا حس می‌شود
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا در مصاحبه‌ای با رادیو فاکس اسپورتز آرژانتین به رقیب چندین و چند ساله‌اش کریستیانو رونالدو اشاره کرد و گفت دلش برای رقابت نزدیک با او در لالیگا تنگ شده.

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد  لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین و ابرستاره فوتبال این کشور و باشگاه بارسلونا که به زودی با پیراهن تیم ملی کشورش در رقابتهای کوپا آمه‌ریکا شرکت خواهد کرد در آرژانتین در مصاحبه‌ای با رادیو فاکس اسپورتز آرژانتین شرکت کرد و در مورد موارد مختلف از جمله رقابت جذابش با کریستیانو رونالدو به گفت و گو پراخت.

یکی از موضوعات جذابی که هر وقت خبرنگاران با مسی روبرو می‌شوند امکان ندارد از پرداختن به آن خودداری کنند موضوع جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید و خروج او از لالیگا است که تعداد دفعات روبرو شدن‌های مستقیم دو غول بزرگ فوتبال دنیا را کاهش داده است.

وقتی خبرنگار رادیو فاکس اسپورتز آرژانتین در این باره از مسی پرسید و گفت آیا دلت برای رقابت مستقیم با کریستیانو رونالدو تنگ شده، مسی در پاسخ گفت:” روزهای خوبی بود. رئال مادرید با حضور او تیم قوی‌تر و مهم‌تری بود. من اوایل فصل هم گفتم که رئال عدم حضور کریستیانو را احساس خواهد کرد. گفتم هر تیمی که کریستیانو را در اختیار داشته باشد و بعد او را از دست بدهد، تبعات عدم حضورش را احساس خواهد کرد. این یک واقعیت است”.

مسی در ادامه صحبت‌هایش گفت:” هر تیمی بازیکنی مثل کریستیانو را از دست بدهد دلش برای او تنگ خواهد شد و جای خالی‌اش را احساس خواهد کرد. بازیکنی که هر فصل ۵۰ گل می‌زند و برای تیمش نقشی کلیدی دارد، معلوم است که جای خالی‌اش را احساس خواهید کرد. در واقع کل لالیگا جای خالی رونالدو را احساس می‌کند و دلش برای او تنگ شده”.

ابرستاره فوتبال آرژانتین در ادامه گفت:” من و رونالدو همدیگر را از نزدیک نمی‌شناسیم و فقط در بازی‌ها با هم روبرو می‌شویم و بعد از بازی‌ها فرصت داریم کمی معاشرت کنیم. ولی هر وقت به هم می‌رسیم فضای خوبی بین‌مان وجود دارد. ببینید، ما با هم رابطه نداریم ولی هر وقت به هم می‌رسیم بین‌‌مان همه چیز عالی است”.

مسی در ادامه درباره رقابت حساس و نزدیکی که همیشه بین او و رونالدو در جریان بوده گفت:” رقابتی که ما با هم داشتیم برای هر دوی ما خوب بود چون دائم می‌خواستیم پیشرفت کنیم و بهتر شویم. البته شکی نیست که حضور او در اسپانیا باعث می‌شد رقابت ما حساس‌تر باشد و شدت بیشتری داشته باشد”.

  • منبع خبر : ورزش سه