مسی:  می خواهم ۲۰۲۱ را با بهترین شکل به پایان رسانم
مسی:  می خواهم ۲۰۲۱ را با بهترین شکل به پایان رسانم
ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن از صعود به جام جهانی بسیار خوشحال است و تاکید کرد که اهداف بزرگی با تیم فرانسوی دارد که می خواهد به آنها دست پیدا کند

ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن از صعود به جام جهانی بسیار خوشحال است و تاکید کرد که اهداف بزرگی با تیم فرانسوی دارد که می خواهد به آنها دست پیدا کند.

به گزارش صبح اقتصاد و به نقل از اسپورت، لیونل مسی توانست با تیم ملی فوتبال آرژانتین جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ را به دست آورد.

او در پیامی نوشت: از صعود به جام جهانی بسیار خوشحال هستم. اکنون به پاریس رسیدم و اهداف جدیدی دارم که باید روی آنها تمرکز کنم. سال بسیار خوبی را با تیم ملی تجربه کردم. از همه شما به خاطر حمایتی که داشتید تشکر می کنم. در ژانویه بار دیگر همدیگر را خواهیم دید.

مسی در  ادامه نوشت: ماموریت در تیم ملی تمام شد و اکنون باید روی فوتبال باشگاهی تمرکز کرد. من اهدافی را برای خود با پاری سن ژرمن مشخص کرده ام که باید برای رسیدن به آنها جنگید. تا پایان سال ۲۰۲۱ یک ماه و نیم دیگر باقی مانده است. می خواهم سال جاری را به بهترین شکل به پایان رسانم. همه شما را دوست دارم و درآغوش می گیرم.

مسی که در فصل نقل و انتقالات تابستانی به پاری سن ژرمن پیوست تاکنون موفق نشده که با پیراهن این تیم در لیگ فرانسه گلی به ثمر رساند و پاس گلی بدهد.

انتهای پیام