مشارکت اجتماعی شهروندان از شاخص‌های جوامع توسعه یافته است
مشارکت اجتماعی شهروندان از شاخص‌های جوامع توسعه یافته است

استاندار اصفهان گفت: یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی مشارکت اجتماعی است و بهزیستی باید بعنوان ناظر و سیاست‌گذار فعالیت و سازمان‌های مردم نهاد و خیران مشارکت بیشتری در امور داشته باشند.  محسن مهرعلیزاده پیش از ظهر یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه پست‌های اداری و مدیریتی امانت‌هایی است […]

استاندار اصفهان گفت: یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی مشارکت اجتماعی است و بهزیستی باید بعنوان ناظر و سیاست‌گذار فعالیت و سازمان‌های مردم نهاد و خیران مشارکت بیشتری در امور داشته باشند.

 محسن مهرعلیزاده پیش از ظهر یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه پست‌های اداری و مدیریتی امانت‌هایی است که باید در راه خدمت به خلق الهی به کار گرفته شود، اظهار داشت: مدیرکل سابق بهزیستی استان اصفهان از افراد متخصص در حوزه خود بودند و با توجه به توانایی‌ و تجارب خود به عنوان مدیرکل دفتر استاندار مشغول فعالیت خواهند بود.

وی وظیفه بهزیستی را تهیه امکانات برای افراد کم‌توان‌ و راحت کردن زندگی آنها برشمرد و افزود: انسان‌های توانمند و سالم باید به نحو ممکن به کمک افرادی با توانایی کمتر و یا معلول بشتابند چراکه انسان مفتخر به نام خلیفه خداوند بر زمین است.

مدیریت سازمانی بهزیستی نیازمند تخصص و توانایی مدیریتی خاصی است

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه مدیریت سازمانی بهزیستی با توجه به حوزه‌های مختلف و متعدد نیازمند تخصص و توانایی مدیریتی خاصی است، بیان داشت: استان اصفهان دارای ۸۰۰ خیریه فعال در حوزه‌های مختلف است و جای افتخار دارد که خیران اصفهان در بهزیستی نیز بسیار فعال هستند.

وی با بیان اینکه یکی از شاخص‌ها در جوامع توسعه یافته مشارکت اجتماعی شهروندان آن جامعه است، تاکید کرد: بر این اساس بهزیستی باید بیشتر به عنوان یک سازمان ناظر و سیاست‌گذار فعالیت داشته باشد و سازمان‌های مردم نهاد و خیران مشارکت بیشتری در این امور داشته باشند.

روحیه مسئولیت‌پذیری اجتماعی انسان‌ها باید ترویج بیشتری پیدا کند

وی ابراز داشت: روحیه انجام کار نیک و کمک به دیگران همواره در میان مردم ما جایگاه خاصی داشته است و با توجه به اینکه در یک جامعه مهربان شاهد آسیب‌های کمتری خواهیم بود باید روحیه مسئولیت‌پذیری اجتماعی انسان‌ها در کشورمان ترویج بیشتری پیدا کند.