مشکل بازیکنان استقلال در فصل سرما؛ پیراهن آستین بلند موجود نیست!
مشکل بازیکنان استقلال در فصل سرما؛ پیراهن آستین بلند موجود نیست!

بازیکنان تیم فوتبال استقلال از اسپانسر البسه این تیم به دلیل اینکه لباس مناسبی در اختیار آبی‌پوشان قرار نداده، ناراحت هستند. بازی استقلال – گسترش فولاد تبریز در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر در حالی روز شنبه هفته جاری در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار شد که هوا به شدت سرد بود  و بازیکنان ذخیره […]

بازیکنان تیم فوتبال استقلال از اسپانسر البسه این تیم به دلیل اینکه لباس مناسبی در اختیار آبی‌پوشان قرار نداده، ناراحت هستند.

بازی استقلال – گسترش فولاد تبریز در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر در حالی روز شنبه هفته جاری در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار شد که هوا به شدت سرد بود  و بازیکنان ذخیره علاوه بر پوشیدن لباس‌های گرم و استفاده از کلاه و دستکش، با پتو روی نیمکت نشستند تا از سوز سرما و باد سرد در امان باشند.

در این میان، بازیکنان اصلی استقلال به دلیل نداشتن پیراهن‌های آستین بلند، مجبور شدند زیر لباس‌های خود از لباس دیگری استفاده کنند. سایر بازیکنان هم وقتی از تدارکات تیم لباس خواستند، به آنها گفته شد که اسپانسر البسه تیم استقلال، پیراهن آستین بلند را تأمین نکرده و آنها ناچارند با پیراهن‌های آستین کوتاه بازی کنند. این مسئله باعث ناراحتی بازیکنان شد که چرا باید در آستانه بازی به فکر لباس گرم باشند.

خسرو حیدری، کاپیتان استقلال گفت: شرکت لینینگ باید لباس‌های مناسب را در اختیار تیم ما بگذارد، اما نه تنها لباس‌ها دیر می‌رسد، بلکه کیفیتش هم پایین است. به مدیران باشگاه و نصرالله عبداللهی (سرپرست تیم استقلال) گفته‌ایم و آنها به این شرکت تذکر داده‌اند. وقتی یک شرکت با باشگاه بزرگی مثل استقلال همکاری می‌کند، باید بهترین جنس‌ و کیفیت را در اختیار این تیم بگذارد. ما که نباید با پیراهن‌های آستین کوتاه بازی کنیم!‌ در عمرم این طور احساس سرما نکرده و یخ نزده بودم!

قرار است مدیران باشگاه استقلال با شرکت مذکور مذاکره کنند تا هرچه زودتر البسه‌ای مناسب در اختیار بازیکنان قرار بگیرد، چرا که بازیکنان اعلام کرده‌اند که کیفیت لباس‌ها هم پایین است و این مشکلات تنها به امسال ارتباط ندارد. سال گذشته نیز چنین مشکلاتی وجود داشت و لباس‌ها دیرتر به دست بازیکنان رسید و البته کیفیت لازم را هم نداشت.