مصائب «سولاری» در رئال‌مادرید/ شرایط کهکشانی‌ها فرقی نکرده است!
مصائب «سولاری» در رئال‌مادرید/ شرایط کهکشانی‌ها فرقی نکرده است!

سانتیاگو سولاری در رئال مادرید مشکلاتی دارد که نشان می‌دهد اوضاع با زمانی که لوپتگی سرمربی این تیم بوده تفاوت زیادی نکرده است. به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد  سانتیاگو سولاری مدعی شده تیم فوتبال رئال مادرید از شرایط کاملا راضی است و خریدهایی به این باشگاه نسبت داده می‌شود که اصلا صحت ندارند. با هدایت […]

سانتیاگو سولاری در رئال مادرید مشکلاتی دارد که نشان می‌دهد اوضاع با زمانی که لوپتگی سرمربی این تیم بوده تفاوت زیادی نکرده است.

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد  سانتیاگو سولاری مدعی شده تیم فوتبال رئال مادرید از شرایط کاملا راضی است و خریدهایی به این باشگاه نسبت داده می‌شود که اصلا صحت ندارند. با هدایت او مادرید از رتبه نهم جدول رده‌بندی به رتبه چهارم رسیده است، اما هنوز هم با بارسلونا، صدرنشین لیگ، فاصله زیادی دارد. البته که دلایل زیادی وجود دارد که او و هواداران رئال مادرید از شرایط راضی نباشند.

وضعیت در لیگ
رئال ۷ امتیاز با بارسا فاصله دارد. همچنین این تیم در رقابت‌های لالیگا با نتیجه ۵ بر یک مغلوب بارسلونا شده است. از زمان روی کار آمدن سولاری این تیم ۵ بازی را برده، یک بازی را مساوی کرده و در باقی بازی‌ها شکست خورده است.

عملکرد
رم قربانی بهترین بازی فصل رئال مادرید بود، اما با توجه به این که از این تیم ۸ بازیکن نامزد دریافت توپ طلا بودند، برد ۳ بر صفر مقابل رم را که کنار بگذاریم، این تیم از آنچه باید باشد فاصله زیادی دارد. در این تیم با توجه به بازیکنان باید شرایط بهتر باشد.

دو نقطه سیاه
بدترین شکست اروپایی مادرید به نام سولاری ثبت شده است، شکست مقابل زسکا مسکو که در گروهش در لیگ قهرمانان آخر شد. نتیجه ضعیف دیگر هم مقابل ایبار و شکست ۳ بر صفر بود.

تعداد مصدومیت‌ها
از زمانی که سولاری سرمربی رئال شده بازیکنانش بارها دچار مشکلات عضلانی شدند. بسیاری از جمله مارکو آسنسیو، گرت بیل، مارکوس یورنته، ماریانو دیاز، مارسلو و سرخیو رگولون مصدوم هستند.

موضوع ایسکو
از اولین لحظه که سولاری در رئال مادرید روی کار آمده تا همین حالا ایسکو یکی از مشکلات رئال مادرید بوده است، بدون آسنسیو یا بیل تیم نیاز شدیدی به او دارد و نمی‌تواند از او استفاده کند.

برنابئو خالی
واقعیتی که سولاری نمی‌تواند آن را انکار کند این است که برنابئو خالی است و این یعنی هواداران از اتفاقاتی که درون زمین بازی می‌افتد راضی نیستند.

/مهر