مصوبه نرخ کرایه های تاکسی و اتوبوس این هفته در فرمانداری بررسی می شود
مصوبه نرخ کرایه های تاکسی و اتوبوس این هفته در فرمانداری بررسی می شود

معاون فنی عمرانی فرمانداری تهرانی گفت: مصوبه نرخ کرایه های تاکسی و اتوبوس در سال ۹۷ این هفته در فرمانداری بررسی می شود. غلامحسین آرام در خصوص آخرین وضعیت مصوبه نرخ کرایه های تاکسی و اتوبوس در سال ۹۷ گفت: این مصوبه در کارگروه مشورتی مورد بررسی قرار گرفت اما هنوز تصمیم گیری نهایی انجام […]

معاون فنی عمرانی فرمانداری تهرانی گفت: مصوبه نرخ کرایه های تاکسی و اتوبوس در سال ۹۷ این هفته در فرمانداری بررسی می شود.

غلامحسین آرام در خصوص آخرین وضعیت مصوبه نرخ کرایه های تاکسی و اتوبوس در سال ۹۷ گفت: این مصوبه در کارگروه مشورتی مورد بررسی قرار گرفت اما هنوز تصمیم گیری نهایی انجام نشده است.

وی ادامه داد: در کارگروه مشورتی به بعضی از بندها اعتراضاتی داشتند که این هفته در کمیته انطباق مورد بحث قرار می گیرد و این مصوبه یا تایید می شود یا در مواردی مورد اعتراض قرار می گیرد که به شورا اعلام خواهیم کرد که در خصوص آن تصمیم گیری کند.

به گزارش مهر، لایحه نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس که هر ساله بهمن ماه به شورای شهر می آمد و پیش از سال در خصوص آن تصمیم گیری می شد امسال برای  نخستین بار ۲۰ فروردین ماه به شورا ارائه شد و شورا به صورت یک فوریتی آن را بررسی و مصوب کرد.

به نظر می آید تا اواسط خرداد نرخ های جدید کرایه تاکسی نهایی نشود در حالی که نزدیک به ۸۰ هزار راننده تاکسی با وجود افزایش قیمت ها و هزینه ها همچنان مجبورند بر اساس نرخ های گذشته کرایه دریافت کنند.