مطمئنا دلار ارزان و بورس تثبیت می‌شود
مطمئنا دلار ارزان و بورس تثبیت می‌شود
رئیس مجلس گفت: در سه روز گذشته نیز با وزرای اقتصادی جلساتی داشتیم که با تصمیماتی که در این جلسات گرفته شد، مطمئن هستیم شاهد تداوم کاهش نرخ ارز و تثبیت بورس خواهیم بود که در فرصت مناسب توضیحات آن را نیز به اطلاع مردم می‌رسانیم.

به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد  محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در صحن علنی صبح امروز(چهارشنبه، ۳۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست غیرعلنی که از ساعت ۸ و ۱۵ آغاز شده بود، گفت: تصمیمات جدیدی در حوزه قیمت‌گذاری، تأمین و توزیع کالا صورت گرفت و اطمینان داریم کاهش نرخ ارز و تثبیت بورس ادامه خواهد یافت.”مطمئنا دلار ارزان و بورس تثبیت می‌شود”

قالیباف اظهار کرد: در این نشست درباره مسائل اقتصادی با اولویت وزارت صمت، در حوزه قیمت‌ها، تأمین و توزیع کالا و روش‌های آن و مسائل مربوط به فولاد و شرکت‌های فولادی با هماهنگی وزارت صنایع بحث و بررسی صورت گرفت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این نشست تصمیمات خوبی گرفته شد که توضیحات آن در فرصت مناسب ارائه می‌شود، بیان کرد: تأمین کالا و تهاتر در این حوزه، همچنین اصلاح روند صادرات و واردات و تأمین ارز از اولویت هایی بود که تصمیم گیری های جدیدی برای آنها صورت گرفت.”مطمئنا دلار ارزان و بورس تثبیت می‌شود”

رئیس مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در سه روز گذشته نیز با وزرای اقتصادی جلساتی داشتیم که با تصمیماتی که در این جلسات گرفته شد، مطمئن هستیم شاهد تداوم کاهش نرخ ارز و تثبیت بورس خواهیم بود که در فرصت مناسب توضیحات آن را نیز به اطلاع مردم می‌رسانیم.

رخ ارز در صرافی‌ ملی امروز چهارشنبه اعلام شد و بر این اساس قیمت دلار و یورو نسبت به دیروز باز هم کاهش یافت.

بهای دلار با افت ۵۰ تومانی نسبتت به آخرینن قیمت دیروز به رقم ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان رسید. همچنین این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۵۴۷۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت دلار در بانک مرکزی ۴۲۰۰ تومان قیمت خورده است.

با این که در ساعات پایانی روز گذشته در بازار آزاد قیمت تا کانال ۲۶ هزارتومانی هم رسیده بود اما امروز در آغاز بازار قیمت‌ها در این بازار به کانال ۲۸ هزارتومانی بازگشته است.

  • منبع خبر : تجارت نیوز