افزایش معامله و ارزش انواع کالا در بورس کالای ایران
افزایش معامله و ارزش انواع کالا در بورس کالای ایران

طی هفته گذشته، حدود ۴۳۷ هزار و ۴۵۸ تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ۷ هزار و ۴۱ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت. طی هفته اول شهریور ماه، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۱۱ هزار و ۱۳۷ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۹۹۹ میلیارد ریال معامله […]

بورس

طی هفته گذشته، حدود ۴۳۷ هزار و ۴۵۸ تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ۷ هزار و ۴۱ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

طی هفته اول شهریور ماه، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۱۱ هزار و ۱۳۷ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۹۹۹ میلیارد ریال معامله شد.

به نقل از بورس کالا، طی هفته گذشته، حدود ۴۳۷ هزار و ۴۵۸ تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ۷ هزار و ۴۱ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

در این تالار ۲ هزار تن آلومینیوم، ۲ هزار و ۲۶۶ تن فولاد، ۸ هزار و ۹۷۰ تن مس، ۱۳۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۶ تن کنسانتره فلزات گرانبها از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۳۹۰ هزار و ۳۵۸ تن انواع کالا به ارزش ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار، ۱۷۵ هزار و ۸۸۶ تن قیر، ۵۹ هزار و ۱۵ تن مواد پلیمری، ۹۱ هزار تن وکیوم باتوم، ۲۷ هزار تن لوب کات، ۲۶ هزار و ۷۰ تن مواد شیمیایی، ۷ هزار و ۵۸۰ تن گوگرد، یک هزار و ۱۲ تن روغن پایه، یک هزار تن سلاپس واکس، ۴۰ تن گازها و خوراک ها و ۲ هزار ۲۵۴ تن عایق رطوبتی خریداری شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در اولین هفته شهریور ماه، شاهد معامله ۳۴ هزار و ۸۰۲ تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ۴۳۱ میلیارد ریال بود؛ در این تالار داد و ستد ۴ هزار و ۵۶۵ تن جو دامی، ۲۲ هزار و ۹۰۹ تن گندم، ۶ هزار و ۸۲۵ تن شکر سفید و ۵۰۲ هزار قطعه جوجه یک روزه مشاهده شد.

در هفته ای که گذشت و در بازار فرعی بورس کالای ایران، ۱۰۰ تن محصول معدنی، ۱۵۴ تن محصول کشاورزی، ۸۲ تن ضایعات فلزی داد و ستد شد.