معاون وزیر بهداشت: معوقات یک‌ساله پرستاران پرداخت می‌شود
معاون وزیر بهداشت: معوقات یک‌ساله پرستاران پرداخت می‌شود

معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: معوقه یک‌ساله پرستاران در کشور پرداخت خواهد شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مریم حضرتی صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره پرداخت معوقات پرستاران اظهار داشت: در یک‌سال گذشته معوقات و کارانه پرستاران پرداخت نشده که سرپرست وزارت بهداشت قول داده تا پایان سال با پرستاران تسویه می […]

معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: معوقه یک‌ساله پرستاران در کشور پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مریم حضرتی صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره پرداخت معوقات پرستاران اظهار داشت: در یک‌سال گذشته معوقات و کارانه پرستاران پرداخت نشده که سرپرست وزارت بهداشت قول داده تا پایان سال با پرستاران تسویه می کنیم.

معاون پرستاری وزارت بهداشت و درمان تاکید کرد: آقای نمکی در روز پرستار قول داد برای سال آینده ۱۹ هزار پرستار استخدام خواهند شد تا کمبودها در این بخش جبران شود.

وی تصریح کرد :با تلاشهای وزارت بهداشت و مساعدت‌های سازمان برنامه و بودجه در تامین اعتبار لازم برای رفع کمبود پرستار در بیمارستان‌های کشور، سال آینده  ۱۹ هزار پرستار در این وزارتخانه استخدام می‌شوند.

حضرتی خاطرنشان کرد : معوقات و کارانه پرستارانی که از دی ماه ۹۶ پرداخت نشده  با قول سرپرست وزارت بهداشت تا پایان سال پرداخت می‌شود.