معرفی معاون فناوری و برنامه ریزی مدیرعامل بانك صنعت و معدن
معرفی معاون فناوری و برنامه ریزی مدیرعامل بانك صنعت و معدن
در راستاي استقرار حاكميت شركتي و بانكداري ديجيتال در مراسمي با حضور جمعي از اعضاي هيأت مديره و مديران ارشد بانك صنعت و معدن منصور يوسفي نيا به سمت معاون فناوري و برنامه ريزي مديرعامل اين بانك معرفي شد .

معرفی معاون فناوری و برنامه ریزی مدیرعامل بانك صنعت و معدن

به گزارش خبرگزاری صبح اقتصاد، در راستای استقرار حاكمیت شركتی و بانكداری دیجیتال در مراسمی با حضور جمعی از اعضای هیأت مدیره و مدیران ارشد بانك صنعت و معدن منصور یوسفی نیا به سمت معاون فناوری و برنامه ریزی مدیرعامل این بانك معرفی شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانك صنعت و معدن،حسین مهری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانك یاد شده در این مراسم كه روز یكشنبه ۱۹ آبان ماه جاری برگزار شد بیان داشت: مهمترین اقدام بعد از اصلاح ساختار و فرآیندها، اجرای سیاستهای جدید بانك است و ضرورت دارد پس از شفاف سازی در خصوص اهداف و سیاستهای اصلی به سرعت وارد فاز اجرایی شویم.

دكتر مهری همچنین اجرای بانكداری دیجیتال و شركتی و رفع مشكلات سیستم Core Banking را از اهم برنامه های بانك برشمرد و گفت: لازم است برنامه ریزی هوشمند برای حفظ برند بانك صنعت و معدن داشته باشیم .

وی در تشریح ساختار جدید بانك گفت: با توجه به ساز و كارهای جدید این بانك و تغییرات انجام شده در بخش های مختلف ضرورت داشت سیستم نظارتی از بخش اجرایی جدا شود و به همین منظور معرفی معاونین مدیرعامل به عنوان هیأت اجرایی در دستور كار قرار گرفت و با توجه به اهمیت استقرار بانكداری دیجیتال منصور یوسفی نیا به عنوان معاون فناوری و برنامه ریزی مدیرعامل معرفی گردید.

مهندس حسین عسكری عضو هیات مدیره این بانك در نشست یاد شده عنوان داشت: اجرای بانكداری دیجیتال یك پرو‍ژه مهم است كه همه بخش های بانك را تحت الشعاع قرار می دهد و برای ایجاد زیرساخت ها و فرآیندهای آن باید از همفكری همه رده های مدیریتی و كارشناسی در بانك بهره برد.

علی موحدنژاد دیگر عضو هیات مدیره بانك صنعت و معدن با اشاره به اهمیت استقرار بانكداری دیجیتال و شركتی بر اجرای این سیاست راهبردی با تلاش تمامی كارشناسان بانك تأكید كرد.

گفتنی است،بازنگری و بهبود فرآیندهای اجرایی و رویه های بانك، بازنگری روند تدوین و پایش بودجه بانك، ایجاد یكپارچگی میان تمامی برنامه ها و فعالیت های بانك با اهداف و استراتژی های برنامه های استقرار بانكداری دیجیتال، راهبری و مدیریت بانكداری دیجیتال و تقویت زیرساخت ها و سامانه های حوزه های فناوری اطلاعات و ارتباطات این بانك از وظایف مهندس یوسفی نیا در سمت یاد شده است.

یوسفی نیا فارغ التحصیل رشته مهندسی الكترونیك از دانشگاه تربیت مدرس و عضو هیات علمی دانشگاه فنی حرفه ای بوده و در كارنامه وی معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه فنی حرفه ای، مشاور بانكداری دیجیتال و مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه فنی حرفه ای و مدیریت برنامه بانكداری دیجیتال بانك صنعت و معدن به چشم می خورد.