معرفی کارگزاران رسمی پرسپولیس و استقلال
معرفی کارگزاران رسمی پرسپولیس و استقلال
کارگزاران رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به وزارت ورزش و جوانان معرفی شدند.

معرفی کارگزاران رسمی پرسپولیس و استقلال به وزارت ورزش و جوانان

کارگزاران رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به وزارت ورزش و جوانان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری صبح اقتصاد، در حالی که پایگاه خبری وزارت ورزش ظهر امروز به نقل از جمشید‌ تقی‌زاده، معاون وزیر ورزش و جوانان اعلام کرده بود که باشگاه استقلال هنوز کارگزار خود را معرفی نکرده است، اما دقایقی بعد اعلام کرد که استقلال هم نماینده‌اش را معرفی کرده است.

جمشید تقی‌زاده، مسئول پیگیری واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: امروز مدیرعامل استقلال، کارگزار رسمی این باشگاه را بعد از تأیید هیئت مدیره معرفی کرد و اکنون کارگزاران رسمی هر دو باشگاه برای موضوع واگذاری مشخص شده‌اند.

وی ادامه داد: تاکنون نه جلسه‌ای با مسئولان سازمان بورس و سازمان خصوصی‌سازی و همین‌طور مدیران عامل دو باشگاه برگزار کرده‌ایم و قطعاً با ورود کارگزاران رسمی روند خصوصی شدن و تهیه مقدمات ورود به بورس سرعت می‌گیرد.

معاون وزیر ورزش در خاتمه تصریح کرد: همان‌طور که اعلام کردم انتخاب کارگزار رسمی طبق قانون بر عهده هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه است و از این پس با حضور کارگزاران رسمی شرایط دو تیم برای رفتن به بورس را بهتر و مؤثرتر بررسی می‌کنیم.

جمشید تقی‌زاده معاون پارلمانی و امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش با ابراز رضایت از روند تشکیل جلسات واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: وزارت ورزش و دولت کاملاً برای خصوصی شدن دو تیم مصمم هستند و امروز منتظر معرفی کارگزار رسمی از سوی باشگاه استقلال هستم تا به‌همراه کارگزار رسمی پرسپولیس که قبلاً معرفی شده است، شرایط دو باشگاه را برای قرار گرفتن در بورس مهیا کنیم و خوشبختانه شرایط هر روز بهتر می‌شود.

وی ادامه داد: انتخاب کارگزار رسمی طبق قانون به‌عهده هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه است و از این پس با حضور کارگزاران رسمی شرایط دو تیم را برای رفتن به بورس بهتر و مؤثرتر بررسی می‌کنیم.