مقابله پدافند هوایی ارتش سوریه با حمله اسرائیل به جنوب دمشق
مقابله پدافند هوایی ارتش سوریه با حمله اسرائیل به جنوب دمشق
پدافند هوایی ارتش سوریه با حمله هوایی دوشنبه شب رژیم صهیونیستی به حومه جنوبی دمشق مقابله و موشک های این رژیم را ساقط کرد.

به گزارش واحد بین الملل خبرگزاری صبح اقتصاد  از مقابله پدافند هوایی ارتش این کشور با تهاجم هوایی رژیم صهیونیستی از آسمان جولان اشغالی سوریه خبر داد.

سانا به نقل از یک منبع نظامی گزارش داد: ساعت ۲۱:۴۸  شامگاه دوشنبه رژیم صهیونیستی حمله موشکی را از فراز منطقه «مجدل شمس» در جولان اشغالی سوریه به جنوب دمشق انجام داد و در مقابل پدافند هوایی ارتش با رهگیری این موشک ها، بیشتر آن ها را ساقط کرد وتا این لحظه وقوع خسارات مادی گزارش شده است.

سانا درباره جزئیات بیشتر این حمله توضیحی نداد اما کاربران در رسانه های اجتماعی از شنیده شدن صدای انفجار قوی در آسمان دمشق خبر دادند. برخی منابع نیز مدعی شدند در این حمله ۷ تن زخمی شدند.

روزنامه “الوطن” سوریه نیز نوشت که دشمن ریف جنوبی و غربی دمشق را هدف گرفت و پدافند هوایی ارتش موفق شد موشک های دشمن را پیش از رسیدن به هدف رهگیری و ساقط کند.

قبلا پدافند موشکی ارتش سوریه روز ۲۳ ماه گذشته حمله هوایی رژیم صهیونیستی علیه کباجب در دیر الزور والسخنه در حومه حمص و سویدا دفع کرد وتوانست چند موشکی متخاصم را پیش از رسیدن به هدف ساقط کند.”مقابله پدافند هوایی ارتش سوریه با حمله اسرائیل به جنوب دمشق”

از سوی دیگر مقامات اردن از سقوط یک خمپاره در منطقه ای خالی از سکنه در استان اربد در شمال این کشور خبر دادند و اعلام کردند منبع شلیک این خمپاره مشخص نیست.

همچنین منابع گفتند پس از وقوع آتش سوزی در منطقه مذکور مشخص شد که آتش ناشی از شلیک این خمپاره از خارج از مرزها بوده و این رخدا هیچ تلفاتی نداشتو تحقیقات در این باره ادامه دارد.

  • منبع خبر : ایسنا