مقامات دولت بریتانیا با دم شیر بازی می کنند
مقامات دولت بریتانیا با دم شیر بازی می کنند

رئیس گروه دوستی ایران و انگلیس گفت: وزارت امور خارجه ایران باید این موضوع را به صورت ویژه و جدی بررسی کرده و گزارش این بررسی ها را به مجلس ارائه دهد.  در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی مصطفی کواکبیان رئیس گروه دوستی ایران و انگلیس در اخطار قانون اساسی با اشاره به […]

رئیس گروه دوستی ایران و انگلیس گفت: وزارت امور خارجه ایران باید این موضوع را به صورت ویژه و جدی بررسی کرده و گزارش این بررسی ها را به مجلس ارائه دهد.

 در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی مصطفی کواکبیان رئیس گروه دوستی ایران و انگلیس در اخطار قانون اساسی با اشاره به حمله اخیر فرقه شیرازی ها به سفارت ایران در لندن گفت: بنده به عنوان رئیس گروه دوستی ایران و انگلیس باید بگویم مقامات دولت بریتانیا با دم شیر بازی می کنند.

وی ادامه داد: اینکه یک فرقه تفرقه افکن با عنوان شیعه انگلیسی شیرازی به سفارت ایران حمله کنند از نظر ما محکوم است.

نماینده تهران تصریح کرد: بنا به قرائنی مشخص شده پلیس انگلستان از قبل از این حمله اطلاع داشته است و نسبت به آن پیشگیری نکرده است. حتی پلیس انگلستان پس از سه ساعت از وقوع این حمله در محل حاضر می شود و این تاخیر موجب می شود حمله کنندگان فرصتی برای حضور در پشت بام سفارتخانه داشته باشند تا بتوانند پرچم جمهوری اسلامی ایران را به آتش بکشند.

وی ادامه داد: بعد از آن هم دیدید عاملان این حادثه آزاد شدند.

کواکبیان با بیان اینکه نمایندگان در کمیسیون سیاست خارجی این موضوع را پیگیری می کنند، گفت: وزارت امور خارجه ایران باید این موضوع را به صورت ویژه و جدی بررسی کرده و گزارش این بررسی ها را به مجلس ارائه دهد.