مقاومت و خوداتکایی تنها راه غلبه بر توطئه‌های دشمن است
مقاومت و خوداتکایی تنها راه غلبه بر توطئه‌های دشمن است
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: صبر، ایستادگی، مقاومت و خوداتکایی تنها راه غلبه بر توطئه‌های دشمن است.

به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در مراسم پنجمین دوره دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) اظهار داشت: پرورش افسران متخصص و متعهد از اهداف دانشگاه پدافند هوایی است و بحمدالله گام‌های استواری در این مسیر پیشرفت، برداشته‌ایم.” مقاومت و خوداتکایی تنها راه غلبه بر توطئه‌های دشمن است”

وی با اشاره به کلام مدبرانه فرمانده معظم کل قوا مبنی بر اینکه «هزینه تسلیم به مراتب بیشتر از هزینه مقاومت است»، خاطرنشان کرد: صبر، ایستادگی، مقاومت و خوداتکایی تنها راه غلبه بر توطئه‌های دشمن است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تأکید بر اهمیت آموزش و بکارگیری استادان متعهد و خبره با روحیه جهادی در امر آموزش، تاکید کرد: دانشگاه پدافند در اولویت اول نیروی پدافند است و همه فرماندهان، اساتید و دانشجویان این دانشگاه باید با همت شبانه‌روزی و برطرف کردن نقاط ضعف از هیچ کوششی برای پیشرفت اهداف در این دانشگاه مقدس دریغ نورزند.

امیر صباحی‌فرد با بیان اینکه دشمن به بهانه‌های مختلفی از جمله انرژی هسته‌ای، حقوق بشر، سامانه‌های موشکی و… با اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه و جنگ اقتصادی به دنبال کینه‌توزی و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: اعتقادات و باورهای ملت شریف ایران اسلامی با هیچ چیزی قابل معامله نخواهد بود و تمامی تهدیدها به فرصت و شعار «ما می‌توانیم» اکنون به «ما توانستیم» تبدیل شده است.

در پایان این مراسم از دانشجویان و استادان نمونه با اهدای لوح یادبود و هدیه تجلیل شد.

امیر نوروزی مدیرکل سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح با تشریح اقدامات و اهداف سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح گفت: برخی از بیماری‌ها علاوه بر درد و رنج، هزینه‌های بسیار زیادی برای خانواده بیماران دارد که مانع از روند طبیعی زندگی می‌شود. هدف ما در سازمان خدمات و درمانی نیروهای مسلح این است که این بیماران را شناسایی و از آنها حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۳۴۰ عنوان بیماری‌های صعب العبور تحت پوشش سازمان قرار گرفته است، گفت: بیمه‌های دیگر در سطح کشور در ۵ گروه اصلی بیماری‌های صعب‌العبور را طبقه بندی کردند که با شاخه‌های فرعی آنها به ۱۳ بیماری مانند ام اس، تالاسمی، هموفیلی، سرطان‌ها و پیوند کلیه می‌رسد. اما در سازمان خدمات نیروهای مسلح حدود ۳۴۰ عنوان بیماری را شناسایی کردیم که ۱۰۰ عنوان در سال جاری به مجموعه بیماری‌های صعب العلاج اضافه کردیم.

  • منبع خبر : مهر