ملت و جمهوری اسلامی ایران قربانی تروریسم هستند
ملت و جمهوری اسلامی ایران قربانی تروریسم هستند
سردار سلیمانی پرچمدار مبارزه با تروریسم بود.

ملت و جمهوری اسلامی ایران قربانی تروریسم هستند

سردار سلیمانی پرچمدار مبارزه با تروریسم بود.

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی؛ در گفتگو با خبرنگار “صبح اقتصاد” درباره ترور و تروریست بیان کرد: برخی اشخاص، نهادها و دولت ها که نمی توانند از مسیرهای قانونی به اهدافشان برسند، اقدام به حذف فیزیکی افراد می کنند.

اوگفت: ملت و جمهوری اسلامی ایران قربانی تروریسم هستند، در ۴۰ سال گذشته ۱۷ هزار شهید ترور داشته ایم از نخست وزیر، رئیس قوه قضاییه، رييس جمهور، وزرای دولت و نماینگان مجلس گرفته تا دانشجویان، طلاب و کارگران در این عملیات ها به شهادت رسیدند با توجه به این آمار، چنین کشوری چطور می تواند تروریست باشد!

نقوی حسینی افزود: کشورمان صدها و هزاران شهید برای مبارزه با تروریسم داده است و سردمدار مبارزه با تروریست محسوب می شویم اگرشهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم وجود نداشتند، امروز تروریسم داعش در خیابان های کشورمان امنیت ناموس و مردممان را به خطر انداخته بود و نیز گروهک های تروریستی النصره و القاعده ملت های جهان را مورد هدف قرار می دادند و وحشیانه ترین اقدامات ضد بشری را انجام می دادند، چطور ما تروریست هستیم؟ !

او با تاکید براینکه سردار سلیمانی پرچمدار مبارزه با تروریست بود تصریح کرد: کشورهای تروریست پروری که گروهک های تروریستی ایجاد می کردند و امنیت کشورها را برهم می زدند نتوانستند در مقابل سردار سلیمانی مقاومت کنند و به همین دلیل کینه ورزانه و وحشیانه در یک اقدام ضدبشری دست به ترور حاج قاسم سلیمانی زدند.

گفتگو: سارا صفری