ملت یمن هرگز تسلیم سلطه آمریکا و عربستان نخواهد شد
ملت یمن هرگز تسلیم سلطه آمریکا و عربستان نخواهد شد

یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن امروز اعلام کرد که ملت یمن هرگز تسلیم سلطه آمریکا و عربستان نخواهد شد.  «علی القحوم» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن امروز به مناسبت تشییع پیکر صالح الصماد رئیس سابق شورای عالی سیاسی یمن اظهار داشت: هر اندازه که تجاوز به یمن ادامه داشته باشد، اراده […]

یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن امروز اعلام کرد که ملت یمن هرگز تسلیم سلطه آمریکا و عربستان نخواهد شد.

 «علی القحوم» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن امروز به مناسبت تشییع پیکر صالح الصماد رئیس سابق شورای عالی سیاسی یمن اظهار داشت: هر اندازه که تجاوز به یمن ادامه داشته باشد، اراده ملت یمن از بین نخواهد رفت.

وی با بیان این مطلب افزود: ملت یمن علیرغم تلاش های آمریکا و عربستان برای به زانو درآوردن یمنی ها بار دیگر بر پایبندی خود به اصول و ارزش هایش تاکید می کند. ملت یمن هرگز در برابر سلطه آمریکا و عربستان سر تعظیم فرود نخواهد آورد. از آغاز تجاوز عربستان به یمن ما کفن های خود را با خود حمل می کنیم و آماده ایثار و فداکاری هستیم.

القحوم خاطرنشان کرد: شهید صالح الصماد به قضیه فلسطین ایمان داشت و شهادت وی نه تنها برای یمن بلکه برای امت عربی و اسلامی یک خسارت به شمار می رود. دستور تجاوز به یمن از واشنگتن صادر شده است و توقف آن نیز در دستان آمریکا است و این کشور مسئول جنایت در یمن است.

گفتنی است صالح الصماد چندی پیش در حملات هوایی جنگنده های سعودی به الحدیده به شهادت رسید.