ملوان با سه گل در برابر سپیدرود به پیروزی رسید
ملوان با سه گل در برابر سپیدرود به پیروزی رسید

تیم ملوان در الگیلانو توانست در مقابل سپیدرود به برتری سه بر یک دست یابد.  از دور شانزدهم مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز دو تیم سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی از ساعت ۱۸ در ورزشگاه عضدی رشت به دیدار یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با برتری سه بر یک ملوان به پایان […]

ملوان

تیم ملوان در الگیلانو توانست در مقابل سپیدرود به برتری سه بر یک دست یابد.

 از دور شانزدهم مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز دو تیم سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی از ساعت ۱۸ در ورزشگاه عضدی رشت به دیدار یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با برتری سه بر یک ملوان به پایان رسید.

ترکیب تیم سپیدرود رشت:

سید محمد حسینی، سید هادی موسوی، سید احمد آهی، میثم فردوسی (از دقیقه ۶۶ غلامرضا رضایی)، توحید غلامی، میرهادی میرجوان (از دقیقه ۷۷ میلاد قربانزاده)، حسین کعبی، حسین ابراهیمی، مهرداد جماعتی، محمد نزهتی و محمد رضا الماسخاله (از دقیقه ۵۶ میعاد یزدانی).

سرمربیگری تیم سپیدرود رشت را علی نظر محمدی بر عهده داشت.

ترکیب تیم ملوان بندر انزلی:

حجت صدقی، وحید حیدریه، مجتبی صایب، مهدی کربلایی، پژمان نوری، بابک مرادی، محمد پور رحمت الله(از دقیقه ۵۴ شهریار مقانلو)، سینا دست نشان(از دقیقه ۱۱۶ محمدرضا نقدی پور)، مهیار زحمتکش، حسین شنانی(از دقیقه ۵۴ ایمان باصفا) و امین جهان کهن.

سرمربیگری تیم ملوان بندر انزلی را نادر دست‌نشان بر عهده دارد.

کارت زرد: امین جهان کهن دقیقه ۲۲، پژمان نوری دقیقه ۳۸، حجت صدقی مهدی هاشم نژاد دقیقه ۸۷، شهریار مقانلو دقیقه ۱۱۷ (ملوان) و سید هادی موسوی دقیقه ۴۲، میعاد یزدانی دقیقه ۸۸ (سپیدرود)

گل: پژمان نوری دقیقه ۳۱، بابک مرادی دقیقه ۹۷، محمد رضا نقدی پور دقیقه ۱۱۷ (ملوان) و حسین ابراهیمی دقیقه ۸۷ (سپیدرود)

شرح بازی:

نیمه نخست: بازی با حملات تیم سپیدرود آغاز شد اما با سپری شدن دقایقی از بازی تیم ملوان توانست حملاتی را بر روی دروازه سپیدرود طراحی کند که در یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدند که پس از آن حملات سپیدرود بی‌نتیجه بود تا بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.

نیمه دوم: بازی با حملات تیم سپیدرود برای جبران نتیجه نیمه اول آغاز شد و تیم سپیدرود با ارسال‌های مستقیم قصد داشت تا به گل برسد و از سوی دیگر تیم ملوان چشم به ضدحملات بسته بود که در دقایق پایانی تیم سپیدرود توانست با یک ضربه پنالتی به گل برسد تا بازی به وقت اضافه برود.

حاشیه بازی:

در ابتدای دیدار علی نظرمحمدی به همراه کادر فنی تیم سپیدرود برای خوش آمدگویی به‌سوی نیمکت تیم ملوان رفتند.

ظرفیت ورزشگاه ۲ ساعت پیش از آغاز بازی تکمیل شده است.

در ورزشگاه پارچه نوشته‌هایی برای گرامیداشت شهدای مدافع حرم نصب شده است.

داور در نیمه اول بازی ۲ دقیقه و در نیمه دوم بازی ۵ وقت اضافه اعلام کرد.

پس از اعلام ضربه پنالتی به سود سپیدرود بازیکنان و کادر فنی ملوان اعتراض کردند که داور به مهدی هاشم نژاد بر روی نیمکت کارت داد.

داور در نیمه اول وقت اضافه بازی دو دقیقه و در نیمه دوم وقت اضافه یک دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.