ملی‌پوشان بسکتبال پیش از اعزام به المپیک چه گفتند؟
ملی‌پوشان بسکتبال پیش از اعزام به المپیک چه گفتند؟
ملی‌پوشان بسکتبال ایران در مورد شرایط تیم ملی برای حضور در بازی‌های المپیک صحبت کردند.

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی بسکتبال برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، ملی‌پوشان ایران در مورد شرایط فنی، آمادگی جسمانی و روحی تیم صحبت کردند.”ملی‌پوشان بسکتبال پیش از اعزام به المپیک چه گفتند؟

در ادامه صحبت‌های ملی‌پوشان بسکتبال ایران درباره شرایط تیم ملی را می‌خوانید:
ارسلان کاظمی:
«جا دارد به‌خاطر همین چند بازی تدارکاتی که برای تیم ملی فراهم شد تشکر کرد چون وضعیت مالی کشور سخت است. المپیک میدان بزرگی است و حریفان پرقدرتی پیش رو داریم، اما دوست داریم و امیدواریم حداقل یک تیم را شوکه کنیم. شرایط به‌خاطر کرونا سخت است، اما سعی داریم بهترین عملکرد را داشته باشیم.»
بهنام یخچالی:
«خوشبختانه شرایط تیم روز به روز بهتر شد و ان‌شاءالله در المپیک خوب بازی کنیم. وظیقه ما به عنوان بازیکن فقط و فقط بازی کردن است. به نظرم تمرینات فشرده‌ای داشتیم و بازیکن باید روی کار خود تمرکز کنند، آقای شاهین‌طبع هم شاید صلاح دانستند که کمی با خبرنگاران درد و دل کنند. مجموعا امیدوارم با یک شرایط آرام در المپیک بازی کنیم. باخت‌ تیمی مثل آمریکا در بازی‌های تدارکاتی مهم نیست، چون سطح آن‌ها کاملا مشخص است.»
آرون گرامی‌پور:
«باعث افتخارم است که عضو تیم ملی ایران هستم و برای این پرچم بازی می‌کنم، جا دارد از همه تشکر کنم که کمک کردند شرایط خوبی داشته باشم. مطمئنا با صد درصد توان بازی خواهیم ‌کرد تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. فکر می‌کنم با وجود شرایط سخت کرونایی هم همه اعضای کادرفنی تلاش کردند تا ما با قدرت در المپیک شرکت کنیم.»
سعید داورپناه:
«ما سه بازی سخت در المپیک داریم، اما سعی می‌کنیم خوب بازی کرده و دل مردم را شاد کنیم. البته کم‌کم ما باید ۲۰ بازی در حد بسکتبال اروپا بازی می‌کردیم، اما نشد و باید با شرایط کنار آمد. ما برای المپیک ۲۰۰۸ حدودا ۵۰ بازی تدارکاتی داشتیم ولی چاره‌ای نیست و باید کنار آمد. با این حال ترسی از حریفان نداریم و می‌جنگیم. حاشیه‌ها هم سر انتخاب بازیکنان بود اما خب نظر سرمربی مهم است، بازیکنان باید خودشان را ثابت کنند، یک مدتی هم من و ارسلان دعوت نمی‌شدیم.»
محمد حسن‌زاده:
«در مدت تقریبا دو ماه گذشته تمرینات پر فشاری داشتیم و الان آماده هستیم، امیدوارم مقابل حریفان پر قدرتی که داریم خوب بازی کنیم و با یک نتیجه آبرومندانه کار خود را در المپیک به پایان برسانیم.»
به گزارش ایسنا، تیم ملی بسکتبال ایران روز یک‌شنبه تهران را به مقصد توکیو ترک می‌کند.
  • منبع خبر : ایسنا