منصوریان: مصادف شدن مسابقات جهانی با ایام سوگواری انگیزه‌ام را برای موفقیت افزایش داده است
منصوریان: مصادف شدن مسابقات جهانی با ایام سوگواری انگیزه‌ام را برای موفقیت افزایش داده است

ملی‌پوش وزن ۶۵- کیلوگرم ساندا بانوان گفت: مصادف شدن مسابقات جهانی با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان باعث شده از انگیزه بسیار زیادی برای موفقیت و کسب مدال طلا برخوردار باشم. شهربانو منصوریان  در خصوص برتری در گام نخست مسابقات ووشو قهرمانی آسیا اظهار داشت: تیم ما حدود سه ماه اردوی خیلی خوب را […]

ملی‌پوش وزن ۶۵- کیلوگرم ساندا بانوان گفت: مصادف شدن مسابقات جهانی با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان باعث شده از انگیزه بسیار زیادی برای موفقیت و کسب مدال طلا برخوردار باشم.

شهربانو منصوریان  در خصوص برتری در گام نخست مسابقات ووشو قهرمانی آسیا اظهار داشت: تیم ما حدود سه ماه اردوی خیلی خوب را برای حضور در مسابقات جهانی پشت سر گذاشت و با تمهیدات فدراسیون تمرینات بسیار مناسبی را پشست سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: با انگیزه زیادی به مسابقات جهانی کازان آماده‌ام تا روند مدال‌های اخیرم را ادامه بدهم. در دیدار نخست مقابل حریف قزاقستانی نیز با انگیزه بسیار زیادی حاضر شدم و در ۲۰ ثانیه‌ ابتدایی نیز با ضربات پی‌درپی که وارد کردم داور شمارش خود را آغاز کرد و در نهایت برای دومین در ثانیه ۵۰ داور با شمارش ناک اوت شدن حریفم را اعلام کرد.

ملی‌پوش تیم ساندا بانوان در خصوص حریف آمریکایی خود عنوان کرد: در دیدار باید به مصاف حریف آمریکایی بروم و برای این دیدار لحظه‌شماری می‌کنم. حریف آمریکایی از بوکس به این رشته آمده است و سعی می‌کنم با آنالیز کامل به مصاف او بروم و فکر نمی‌کنم مشکلی داشته باشم.

منصوریان تاکید کرد: مصادف شدن این مسابقات با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان  امام حسین (ع) و یاران باوفایش باعث شده از انگیزه بسیار زیادی برای موفقیت و کسب مدال طلا برخوردار باشم تا پرچم کشورمان را به اهتزار در بیاورم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هر چند تیم ما در دوره‌های گذشته مدال‌های طلای خوبی را کسب کردیم اما پیش‌بینی می‌کنم در روسیه نتایج بهتری در ساندا بانوان و آقایان رقم بزنیم.