مهمترین بازی ۱۰ سال اخیر پرسپولیس را داریم/ به شرایط آگاه هستیم
مهمترین بازی ۱۰ سال اخیر پرسپولیس را داریم/ به شرایط آگاه هستیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی سختی را مقابل السد داریم و بازیکنانم به این موضوع کاملا آگاه هستند.  برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: خیلی خوب در جریان هستیم که بازی سختی مقابل السد داریم […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی سختی را مقابل السد داریم و بازیکنانم به این موضوع کاملا آگاه هستند.

 برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: خیلی خوب در جریان هستیم که بازی سختی مقابل السد داریم تا بتوانیم یک بار دیگر توانایی های خودمان را بروز دهیم. مهم ترین بازی ۱۰ سال اخیرمان را داریم.

وی در ادامه صحبت  هایش در مورد اهمیت دیدار دیدار گفت: بهتر است بگویم این بازی اهمیتش در بیشتر از ۱۰ سال گذشته هم تکرار نشده است. کاملا آماده ایم تا شانش خود را برای رسیدن به فینال امتحان کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: ژاوی و گابی ۱۵ سال در جوهایی مثل ورزشگاه آزادی بازی کرده اند. البته  طبیعی است که چنین جوی آنها را شوکه نکند. بونجاح هم همینطور. اما مهم این است که هواداران ما را تشویق خواهند کرد.

برانکو درباره حضور هواداران پرسپولیس افزود: آنها می آیند تا تیمی که من هدایتش می کنم را تشویق کنند و حمایت حداکثری داشته باشند. این موضوع بزرگترین انگیزه ماست. باید بگویم در این بازی هم فقط و فقط به خودمان فکر می کنیم.

سرمربی سرخپوشان پایتخت درباره حضور کمال کامیابی نیا در این بازی تاکید کرد: او قطعا بازی می کند. کمال حتی اگر یک دست هم داشته باشد بازهم در ترکیب اصلی خواهد بود.

وی در خصوص احتمال حضور سایر بازیکنان مصدوم در ترکیب پرسپولیس نظیر  امید عالیشاه تصریح کرد: امید در رقابت با بازیکنان خواهد بود. اما هنوز صد درصد آماده نیست. ماهینی را قطعا نداریم و سپس ربیع خواه هم باید درباره او بگویم روی نیمکت می نشیند.

برانکو ایوانکوویچ درباره تجربه تلخ سرخپوشان در دوره های قبلی این تیم مبنی بر شکست پرسپولیس در دیدارهای برگشت و عدم صعود به فینال اذعان داشت: من قبلا هم گفتم همه ما را در فینال آسیا می بینند. آنها ما را قهرمان آسیا نمی بینند. بلکه ما را قهرمان دنیا می دانند. خانواده بازیکنان، رسانه ها و هوادار و اعضای باشگاه هم این فشار را می آورند. اما من می دانم بازیکنانم خیلی خوب می دانند که هیچ چیز تمام نشده است. به بازیکنانم بیش از همه اعتماد دارم.

سرمربی پرسپولیس درباره خوش شانسی پرسپولیس در تقابل با السد برای چهارمین بار در فصل جاری گفت: در بازی اول با این تیم نتیجه خوبی نداشتیم. خودتان می دانید در نیمه نهایی پارسال که بالهلال داشتیم بازی خیلی سختی داشتیم. آنهایی که دیدند فهمیدند بازی ما و الهلال یکسان بود.

وی افزود: البته خودمان می دانیم امسال هم کارمان خیلی سخت است. باید در این بازی تمرکز و نظم بسیار بالایی داشته باشیم. تمام بازی ها نشان می دهد در دور گروهی چقدر شرایط سختی داشتیم. ما نشان دادیم می توانیم موفق شویم و به برتری برسیم. شما دیدید که در بازی با الدحیل کار سختی داشتیم. با اینکه آنها موقعیت گلی نداشتند اما یک توپ شانسی آمد و با کمرش گل زد. به هر حال فوتبال است و هر اتفاقی ممکن است.