مواضع ایران عدم موافقت با تجزیه کشور عراق است
مواضع ایران عدم موافقت با تجزیه کشور عراق است

فرهاد فلاحتی نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد، با اشاره به برگزاری همه پرسی کردستان عراق، اظهار داشت: در تاریخ سیاسی تجزیه کشورهای منطقه همواره از اهداف استکبارجهانی بوده است. وی در ادامه افزود: این موضوع در راستای تامین منافع رژیم صهیونیستی است. آنها بدنبال تجزیه کشورعراق […]

فرهاد فلاحتی

فرهاد فلاحتی نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد، با اشاره به برگزاری همه پرسی کردستان عراق، اظهار داشت: در تاریخ سیاسی تجزیه کشورهای منطقه همواره از اهداف استکبارجهانی بوده است.

وی در ادامه افزود: این موضوع در راستای تامین منافع رژیم صهیونیستی است. آنها بدنبال تجزیه کشورعراق و رودررو قرار دادن کشورها باهم هستند.

این نماینده مجلس، تصریح کرد: تجزیه عراق تبعات منفی در منطقه برجای خواهد گذاشت ویکپارچگی این کشور را به عنوان یک کشور مستقل بر هم خواهد زد.

فلاحتی با بیان اینکه مردم کردستان باید با هوشیاری خود نقشه شوم صهیونیستی را باطل کنند، عنوان داشت: نه تنها مستکبرین منافع مردم اقلیم کردستان عراق را تامین نمی‌کنند، بلکه این تجزیه طلبی به ضرر یکپارچگی کشور عراق و مسلمانان منطقه و جهان اسلام می باشد.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران مواضع بسیار خوبی را اتخاذ کرده که به صورت واضع و روشن این مواضع عدم موافقت با تجزیه عراق و حفظ منافع مردم کردستان است.