موافقت وزارت ورزش با فعالیت رسمی بانوان در رشته پاورلیفتینگ
موافقت وزارت ورزش با فعالیت رسمی بانوان در رشته پاورلیفتینگ
سرپرست فدراسیون بدنسازی از موافقت وزارت ورزش با آغاز فعالیت رسمی بانوان در رشته پاورلیفتینگ خبر داد.

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد ، محمدتقی امیری خراسانی سرپرست فدراسیون بدنسازی در این باره گفت: طبق اعلام معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان مجوز فعالیت بانوان در رشته پاورلیفتینگ صادر شده است.”موافقت وزارت ورزش با فعالیت رسمی بانوان در رشته پاورلیفتینگ”

وی افزود: از تیرماه سال ۹۶ فدراسیون طی نامه‌ای به معاونت وقت بانوان وزارت خواستار ارایه مجوز برای فعالیت قانونی بانوان در رشته پاورلیفتینگ همراه با رعایت تمامی موازین شرعی شدند و از مدتی قبل هم ما به طور جدی‌تری پیگیر دریافت این مجوز از وزارت خانه بودیم که طبق اعلام معاونت توسعه ورزش بانوان این مهم به ثمر نشست.”موافقت وزارت ورزش با فعالیت رسمی بانوان در رشته پاورلیفتینگ”

امیری خراسانی ادامه داد: پس از تایید هیات رییسه فدراسیون، نایب رییس بانوان نیز موظف است تا پیرامون چگونگی این ورزش بررسی کرده و برای ایجاد ساز و کار مناسب جهت شروع فعالیت این ورزش برنامه ریزی مناسب داشته باشد.

سرپرست فدراسیون در پایان خاطر نشان کرد: به زودی لباس پاورلیفتینگ بانوان تحویل نایب رییس بانوان فدراسیون خواهد شد و از آن رونمایی خواهیم کرد.

به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در  در مورد ممنوعیت جذب مربی و بازیکن خارجی، گفت: با وجود تمامی دردسرها و فشارها جلوی ورود بازیکن و مربی خارجی را حداقل برای یک سال آینده گرفتیم تا پس از آن ببینیم وضعیت تحریم‌ها به کجا خواهد رسید.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به فشارهای برخی دلالان برای لغو ممنوعیت جذب مربی و بازیکن خارجی، افزود: ممنوعیت جذب مربی و بازیکن خارجی مصوبه فدراسیون فوتبال و در حیطه اختیارات آن است.

او در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال اختیار دارد به خاطر محدودیت‌های نقل و انتقال ارز و مشکلات پیش آمده از ورود مربی و بازیکن خارجی جلوگیری کند.سیامک نعمتی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر شارجه امارات اظهار کرد: فردا بازی خوبی را از دو تیم می‌بینیم چون هر دو تیم از تیم‌های قدرتمند گروه هستند. ما از روز اول که به قطر آمدیم، می‌خواستیم از گروه صعود کنیم. امیدوارم فردا این اتفاق رخ بدهد و بتوانیم دل هوادارانمان را شاد کنیم و در مرحله بعد حاضر باشیم. فکر می‌کنم پرسپولیس‌ تیمی است که در قطر می‌ماند و به عنوان آخرین تیم از قطر به کشورمان برمی‌گردیم.

  • منبع خبر : ایسنا