موسویان: کادرفنی فولاد تغییر نمی کند
موسویان: کادرفنی فولاد تغییر نمی کند

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید: هیات مدیره باشگاه برای سرمربی این تیم مهلتی تعیین نکرده و استن مورد حمایت مسئولان این باشگاه است. به گزارش “ورزش سه” ، پس از شکست فولاد مقابل سپیدرود در خانه، سید امیر موسویان درباره آخرین وضعیت فولاد خوزستان اظهار کرد: تیم از نظر نتیجه گیری تاکنون نتوانسته انتظارات […]

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید: هیات مدیره باشگاه برای سرمربی این تیم مهلتی تعیین نکرده و استن مورد حمایت مسئولان این باشگاه است.

به گزارش “ورزش سه” ، پس از شکست فولاد مقابل سپیدرود در خانه، سید امیر موسویان درباره آخرین وضعیت فولاد خوزستان اظهار کرد: تیم از نظر نتیجه گیری تاکنون نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده کند اما مطمئنا تیم در شرایط خوبی قرار خواهد گرفت. وی در ادامه افزود: استن در حال حاضر بیشتر تمرکزش را روی کار روحی و روانی برای بازیکنان گذاشته است. مشکل فولاد بیشتر روحی و روانی است نه تاکتیکی.

سرپرست فولاد درباره انتشار خبر جدایی استن از فولاد خاطرنشان کرد: این موضوع دیگر تمام شده و بهتر است درباره آن صحبت نکنیم. تیم ما به حالت عادی بازگشته و کارش را پیش می‌برد.

موسویان درباره اینکه گفته می‌شد با سرمربی فولاد اختلاف شدیدی دارد، یادآور شد: هیچ اختلافی با سرمربی فولاد ندارم و قطعاً استن هم به موقع این موضوع را تکذیب می‌کند.

وی درباره اینکه آیا هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان به استن اولتیماتوم داده است یا خیر؟ گفت: اصلا اولتیماتومی درکار نبوده و مهلتی برای سرمربی تعیین نشده است.