موفقیت کاروان بازی های آسیایی می تواند باعث امید مردم شود
موفقیت کاروان بازی های آسیایی می تواند باعث امید مردم شود

معاون وزیر ورزش ضمن ارزوی موفقیت برای کاروان بازی های اسیایی گفت: موفقیت این کاروان می تواند باعث امید مردم شود. ، محمدرضا داورزنی در نشست هماهنگی سرپرستان بازی های آسیایی گفت: ما در این چند ساله قهرمانان زیادی داشتیم که در میادین مختلف باعث عزت خود و مردمشان شدند. حتی ما دختر ۱۸ ساله […]

معاون وزیر ورزش ضمن ارزوی موفقیت برای کاروان بازی های اسیایی گفت: موفقیت این کاروان می تواند باعث امید مردم شود.

، محمدرضا داورزنی در نشست هماهنگی سرپرستان بازی های آسیایی گفت: ما در این چند ساله قهرمانان زیادی داشتیم که در میادین مختلف باعث عزت خود و مردمشان شدند. حتی ما دختر ۱۸ ساله ای داشتیم که بعد از انقلاب توانست مدال المپیک بگیرد و الگو شود.

وی با بیان اینکه از طرفی وقتی قهرمانان ما مدال می گیرند هم وطنان ما در سراسر دنیا احساس غرور می کنند، ادامه داد: نکات را دوستان بیان کردند و تلاش بر این است تیم ها بدون دغدغه راهی بازیها شوند. شرایط جاکارتا را دوستان گفتند.

معاون وزیر ورزش تاکید کرد: از یکسال پیش اردوهای تیم های ملی آغاز شد. امیدوارم این کاروان موفق شود به خصوص اینکه موفقیت هایی که در این آوردگاه به دست می آید می تواند باعث ایجاد امید در مردم شود.

داورزنی ضمن تشکر از مسئولان کمیته ملی المپیک یادآور شد: هیات اجرایی تعامل خوبی با وزارت ورزش داشت. از طرفی وزارت ورزش هم اتحاد و همدلی با مجموعه کمیته ملی المپیک داشت تا کاروانی بدون حاشیه راهی بازیها شود.