مولوی شهنوازی: خدمات سپاه بر هیچ‌ ایرانی پوشیده نیست
مولوی شهنوازی: خدمات سپاه بر هیچ‌ ایرانی پوشیده نیست
امام جمعه اهل سنت خاش با اشاره به اقدام احمقانه آمریکا در قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف امروز بر هیچ یک از ملت ایران به ویژه در مناطق محروم پوشیده نیست.

مولوی محمدعلی شهنوازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خاش ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار، اظهار داشت: خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف امروز بر هیچ یک از ملت ایران به ویژه در مناطق محروم، پوشیده نیست.

امام جمعه اهل سنت خاش افزود: سپاه و به طور ویژه نیروی زمینی سپاه  برای مستمندان استان سیستان و بلوچستان اقدامات خدماتی متعددی از جمله راه‌سازی و ساخت خانه محروم انجام داده ‌‌ که همین امر موجب شده مردم به نیکی از آن یاد کنند.

وی با اشاره به اقدام احمقانه آمریکا در قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی، تصریح کرد: وعده الهی بر پیروزی حق علیه باطل است و بر این اساس بدون شک پیروزی برای سپاه و نابودی برای دشمنان خواهد بود.

این عالم اهل سنت تاکید کرد: نام تروریست برای آمریکا باقی می‌ماند و خادمان ملت در سپاه پاسداران همچون همیشه سربلند خواهند ماند.