میرتاج‌الدینی: دولت برای عبور از معابر پیش‌ روی خود نیازمند همراهی مردم است
میرتاج‌الدینی: دولت برای عبور از معابر پیش‌ روی خود نیازمند همراهی مردم است
نماینده مردم آذر شهر، اسکو و تبریز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم همکاری و همراهی ملت و دولت با یکدیگر خاطر نشان کرد: دولت برای عبور از معابر و پل‌های پیش‌ روی خود نیازمند همراهی مردم است.

به گزارش صبح اقتصاد نماینده مردم آذر شهر، اسکو و تبریز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم همکاری و همراهی ملت و دولت با یکدیگر خاطر نشان کرد: دولت برای عبور از معابر و پل‌های پیش‌ روی خود نیازمند همراهی مردم است.

محمدرضا میرتاج‌الدینی در گفت‌وگو با ایسنا همراهی مردم را شرط اصلی دولت در همه امور عنوان کرد و گفت: در برنامه‌ریزی‌های دولت، رضایت‌مندی مردم یک اصل است و برنامه‌های دولت باید به گونه‌ای باشد تا رضایت مردم را به دنبال داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی کشور همکاری و همراهی ملت و دولت با یکدیگر بسیار حایز اهمیت است، اظهار کرد: دولت برای عبور از معابر و پل‌های پیش‌ روی خود نظیر انجام اصلاحات اقتصادی نیازمند همراهی مردم است.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: امروز دولت در حال اجرای برنامه‌هایی از جمله اصلاح نظام توزیع یارانه‌ها و مردمی کردن آن است؛ اجرای این برنامه‌های در گام‌های نخست مشکلات و تبعاتی به دنبال خواهد داشت اما دولت برای جبران این موضوع و حفظ قدرت خرید مردم اقدامات نظیر افزایش رقم یارانه‌های پرداختی به مردم را پیش‌بینی کرده است.

  • منبع خبر : ایسنا