نبرد بالانشینان قرمز و آبی/ جنوبی‌های لیگ برتر به‌ هم رسیدند
نبرد بالانشینان قرمز و آبی/ جنوبی‌های لیگ برتر به‌ هم رسیدند
هفته چهارم لیگ برتر با برگزاری چهار دیدار به پایان می‌رسد.

هفته چهارم لیگ برتر با برگزاری چهار دیدار به پایان می‌رسد.

به گزارش صبح اقتصاد، در ادامه هفته چهارم لیگ برتر، روز شنبه چهار دیدار در تهران، ساری، مسجدسلیمان و رفسنجان برگزار خواهد شد تا این هفته از رقابت‌ها به پایان برسد.

مس رفسنجان – آلومینیوم اراک/ ساعت ۱۶:۰۰

شاگردان محمد ربیعی پس از دو شکست از دو بازی که به میدان رفته‌اند، نیاز فروانی به کسب اولین پیروزی خود دارند. البته دیدار هفته دوم آن‌ها نیز با پدیده به دلیل حضور نیافتن این تیم  لغو شد و احتمالا نتیجه آن سه بر صفر به سود مسی‌ها در نظر گرفته خواهد شد. محمد ربیعی و شاگردانش این بار در خانه باید به مصاف حریفی بروند که عملکردی فراتر از انتظار را در هفته‌های گذشته به نمایش گذاشته است.

آلومینیوم اراک با رسول خطیبی توانسته از سه دیدار ابتدایی خود دو پیروزی و یک تساوی را به دست آورد تا با ۷ امتیاز در رده چهارم جدول قرار بگیرد. خطیبی در لیگ بیست‌ویکم تیمی آماده را روانه مسابقات کرده است و تاکنون توانسته تیم‌های فولاد و پرسپولیس را شکست دهد و نشان دهد هیچ حریفی در مقابل این تیم کار راحتی را پیش‌رو نخواهد داشت.

نساجی – صنعت نفت آبادان/ ساعت ۱۶:۰۰

قائمشهری‌ها در سه هفته گذشته یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست را تجربه کرده‌اند و هواداران این تیم از عملکرد تیم‌شان راضی هستند. تنها شکست آن‌ها مقابل پرسپولیس رقم خورد و در هفته گذشته نیز در یک بازی پر حاشیه در سیرجان مقابل گل گهر به تساوی دست پیدا کردند. شاگردان الهامی به دنبال ادامه عملکرد خوب خود خواهند بود.

در مقابل صنعت نفت در سه دیدار گذشته خود ضعیف‌ترین عملکردش را در سال‌های گذشته در لیگ برتر به نمایش گذاشته است اما با این وجود علیرضا منصوریان می‌گوید تیمش از این شرایط بیرون خواهد آمد و شرایط بهتری را نیز تجربه خواهد کرد. منصوریان پس از گذراندن دوران محرومیت خود و همچنین سپری کردن دوران درمان بیماری، اولین‌بار روی نیمکت تیمش می‌نشیند.

نفت مسجدسلیمان – فولاد/ ساعت ۱۸:۰۰

اوضاع نابسامان نفتی‌ها هم‌چنان ادامه دارد. آن‌ها محمد طیبی مدافع باتجربه خود را نیز از دست داده‌اند و این بازیکن در آستانه قرارداد با صنعت نفت آبادان قرار دارد. البته شاگردان فراز کمالوند هفته گذشته کاری کردند کارستان و توانستند با تمام مشکلات و شرایط‌شان اولین برد خود را تجربه کنند و در خانه پدیده این تیم را شکست دهند. آن‌ها پس از این‌که در هفته اول به دلیل مشکلات ورزشگاه شهید بهنام محمدی نتوانستند در این ورزشگاه به میدان بروند اما با حل این مشکلات در این ورزشگاه میزبان فولاد خواهند بود.

فولادی‌ها پس از دو شکست متوالی توانستند در دیدار هفته سوم مقابل مس رفسنجان به برتری دست پیدا کنند تا کمی از شرایط بحرانی خارج شوند. ویسی و شاگردانش برای تداوم پیروزی‌های خود به مصاف نفت خواهند رفت اما چندان کار راحتی برای برتری در زمین حریف ندارند.

پرسپولیس – گل گهر سیرجان/ ساعت ۱۸:۰۰

نبرد قرمز و آبی در هفته چهارم جذاب‌ترین دیدار لیگ به حساب می‌آید. گل گهری‌ها در هفته‌های گذشته توانستند در قامت یک تیم مدعی ظاهر شوند و از سه دیدار گذشته خود ۷ امتیاز به دست آورند. آن‌ها در در رده سوم قرار گرفته‌اند و به دنبال حفظ رتبه خود در بالای جدول هستند. تساوی هفته گذشته شاگردان امیر قلعه‌نویی باعث شد تا این تیم دو امتیاز خانگی را از دست دهد و برای کسب امتیاز و حفظ جایگاه خود مقابل پرسپولیس حضور پیدا کند.

در مقابل شرایط این روزهای پرسپولیس چندان مطلوب نیست. شاگردان یحیی گل محمدی با وجود این که دو دیدار ابتدایی خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند اما مثل سال گذشته باز هم مقابل آلومینیوم در اراک شکست خوردند. گل‌محمدی در رابطه با این بازی گفت: باید سعی کنیم خودمان را پیدا کنیم و تمرکز بیش‌تر داشته باشیم تا هم بازی خوبی انجام بدهیم و هم نتیجه بگیریم. گرفتن سه امتیاز خیلی مهم است و باید تلاش کنیم.

در نهایت باید دید کدام تیم برنده این جدال حساس خواهد شد.