نبود زمین چمن تمرینی مناسب، مشکل فوتبالیست های ناشنوا اعزامی به المپیک
نبود زمین چمن تمرینی مناسب، مشکل فوتبالیست های ناشنوا اعزامی به المپیک
سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان گفت: با وجود این که ۵ مرحله اردوی آمادگی را پشت سر گذاشتیم اما همچنان زمین چمن مناسب برای انجام تمرینات نداریم.

به گزارش صبح اقتصاد سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان گفت: با وجود این که ۵ مرحله اردوی آمادگی را پشت سر گذاشتیم اما همچنان زمین چمن مناسب برای انجام تمرینات نداریم.

قادر تیموری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در شرایطی تیم ملی فوتبال ناشنوایان را برای المپیک آماده می کنیم که زمین چمن مناسب برای انجام تمرینات نداریم و در طی ۵ مرحله اردوی آمادگی، بازیکنان تمرینات خود را در زمین شماره ۲ شیرودی که بیشتر حالت آسفالت دارد تا چمن، تمرینات خود را انجام داده اند.

وی گفت: اگر از نظر زمین چمن شرایط بهتری داشتیم، کیفیت کار بهتر بود. هر چند وضعیت بازیکنان از نظر آمادگی بدنی و تکنیک و تاکتیک نسبت به گذشته بهتر شده و در هر مرحله اردو روند کار آنها رو به رشد بوده است.

نیموری تصریح کرد: برای آماده سازی بهتر  بازیکنان سعی کردیم در هر مرحله اردو، دو بازی تدارکاتی در نظر بگیریم تا با شناسایی نقاط ضعف بازیکنان، عملکرد بهتری در اردوهای بعدی داشته باشند.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار به کسب عنوان قهرمانی هستید، خاطرنشان کرد: در بازیهای المپیک دوره قبل که در ترکیه برگزار شد، فوتبال ناشنوایان در جایگاه هشتم قرار گرفت، این بار تلاش بر این است که روی سکو قرار بگیریم، هر چند کار سختی است اما برای رسیدن به قهرمانی از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.