وزیر ارتباطات:نتیجه مقابله با فضای مجازی، شکست است
وزیر ارتباطات:نتیجه مقابله با فضای مجازی، شکست است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید براینکه فضای مجازی فقط یک پیام رسان نیست و ابعادی فراتر را در برمی گیرد، گفت: نتیجه مقابله با فضای مجازی، شکست است. به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی در جشن انقلاب اسلامی دانشگاه شهید بهشتی و در جمع دانشجویان و اساتید این […]

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید براینکه فضای مجازی فقط یک پیام رسان نیست و ابعادی فراتر را در برمی گیرد، گفت: نتیجه مقابله با فضای مجازی، شکست است.

به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی در جشن انقلاب اسلامی دانشگاه شهید بهشتی و در جمع دانشجویان و اساتید این دانشگاه با اشاره به اینکه در گذشته در حوزه فناوری ها جایگاهی نداشتیم و ورود تکنولوژی به کشور با هدف مصرف گرایی انجام می شد، اظهار داشت: امروز جوانان ایرانی در تکنولوژی و فناوری حرف هایی در دنیا دارند و شاید به لحاظ کار گروهی مشکل داشته باشیم ولی تربیت یافتگان دانشگاهی ما درسطح نخبگان دنیا هستند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یکی از دستاوردهای بی نظیر بشر را فضای مجازی عنوان کرد و افزود: فضای مجازی فقط یک پیام رسان نیست و ابعاد و عمق آن از چیزی که امروز می بینیم فراتر است و تحلیل اقتصاددانان بزرگ دنیا این است که ما به زودی با انقلاب صنعتی چهارم مواجه هستیم .

جهرمی با بیان اینکه در آینده با مفهوم جدیدی به نام اقتصاد دیجیتال مواجه می شویم، افزود : در آینده با تغییر سبک حکمرانی ، زندگی و فرهنگ مواجه می شویم به طوری که جاری شدن تکنولوژی در زندگی بشر تغییرات شگرفی را به وجود می آورد.