نخستین شکست فصل پرسپولیس توسط پیکان رقم خورد
نخستین شکست فصل پرسپولیس توسط پیکان رقم خورد

  تیم فوتبال پیکان با ارائه نمایشی منطقی و حساب شده در دیدار برابر پرسپولیس به برتری یک بر صفر رسید و نخستین شکست فصل این تیم را رقم زد. تیم فوتبال پرسپولیس، یکشنبه شب و در هفته ششم لیگ برتر باشگاه های ایران به مصاف پیکان رفت و در نهایت با ارائه یک بازی […]

 

پرسپولیس

تیم فوتبال پیکان با ارائه نمایشی منطقی و حساب شده در دیدار برابر پرسپولیس به برتری یک بر صفر رسید و نخستین شکست فصل این تیم را رقم زد.

تیم فوتبال پرسپولیس، یکشنبه شب و در هفته ششم لیگ برتر باشگاه های ایران به مصاف پیکان رفت و در نهایت با ارائه یک بازی سردرگم و ضعیف شکست خورد تا با ۱۳ امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی باقی بماند و پیکان نیز هشت امتیازی شد.
قضاوت این دیدار را که در حضور حدود ۳۰ هزار تماشاگر برگزار شد، «علیرضا فغانی» برعهده داشت.
«برانکو ایوانکوویچ» در این دیدار به چند بازیکن اصلی تیمش استراحت داد و همین امر سبب شد تا سرخپوشان کار را سردرگم آغاز کنند.
در دقیقه پنجم، «مرتضی آقاخان» مهاجم جوان پیکان با ضربه آزاد تماشایی و غیرقابل مهار گل نخست را به ثمر رساند و هواداران پرسپولیس را در شوک فرو برد.
پاس های اشتباه متعدد بازیکنان میزبان در میانه میدان سبب شد تا پرسپولیس برای ایجاد موقعیت گل دچار مشکل شود.
در دقیقه ۲۲ ارسال مناسب «بشار رسن» به «مهدی طارمی» رسید که ضربه این مهاجم را دروازه بان پیکان به خوبی مهار کرد.
در نهایت تیم پرسپولیس که برخلاف دیدارهای گذشته خود، توان ایجاد فرصت گلزنی را نداشت در نیمه نخست با شکست یک بر صفر به رختکن رفت.
در ابتدای نیمه دوم نیز پرسپولیس چندان شاداب نشان نمی داد و در دقیقه ۵۷ «محسن مسلمان» و «وحید امیری» به میدان آمدند تا شاید گره این دیدار را باز کنند.
در دقیقه ۶۵ ضربه سر «مهدی طارمی» را «پیام نیازمند» دروازه بان جوان پیکان به زیبایی دفع کرد.
در دقیقه ۷۰ «علی علیپور» جانشین «شایان مصلح» شد تا پرسپولیس با سه مهاجم کار را دنبال کند.
در دقیقه ۷۵ همکاری بازیکنان پرسپولیس توپ را به «علی علیپور» رساند که این مهاجم نتوانست دروازه خالی پیکان را باز کند.
در دقایق باقی مانده نیز اکثر حملات پرسپولیس با اشتباهات فاحش «فرشاد احمدزاده» و «مهدی طارمی» بی ثمر ماند تا پیکان با اندیشه های «مجید جلالی» تیم پرستاره پرسپولیس و برانکو را با شکست روبرو کند.
*ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، شایان مصلح(علی علیپور)، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن(محن مسلمان)، سیامک نعمتی(وحید امیری)، مهدی طارمی و گادوین منشا
*ترکیب پیکان:
پیام نیازمند، مهران موسوی، حجت حق وردی، مهدی شیری، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی(سعید صادقی)، محمدصادق بارانی، بختیار رحمانی(ابوالفضل ابراهیمی)، مرتضی آقاخان، مهدی مومنی و افرانگ دافه(علی حمودی)