رونمایی از نخستین مودم پرسرعت ۵G جهان
رونمایی از نخستین مودم پرسرعت ۵G جهان

به نقل از وب سایت the verge، این مودم که از چیپ‌ست‌های ساخت خود این شرکت بهره می‌برد، ۵G cpe نام دارد و به طور قطع، برای فعالان در حوزه فناوری و ارتباطات از اهمیت به سزایی برخوردار است. این مودم که از تراشه  Huawei Balong 5G01 استفاده می‌کند، سرعتی تا مرز ۲ گیگابایت در ثانیه را برای کاربران […]

به نقل از وب سایت the verge، این مودم که از چیپ‌ست‌های ساخت خود این شرکت بهره می‌برد، ۵G cpe نام دارد و به طور قطع، برای فعالان در حوزه فناوری و ارتباطات از اهمیت به سزایی برخوردار است. این مودم که از تراشه

 Huawei Balong 5G01 استفاده می‌کند، سرعتی تا مرز ۲ گیگابایت در ثانیه را برای کاربران به ارمغان می‌آورد و با تمامی باندهای فرکانس نسل پنجم ارتباطات نظیر MMW و طیف فرکانسی ۶ گیگاهرتز نیز سازگار است.

انرژی لازم برای این مودم که از POE پشتیبانی می‌کند، از طریق کابل اترنت تامین می‌شود. البته هنوز اطلاعات و جزئیات دقیق‌تری درباره زمان عرضه و قیمت‌گذاری مودم جدید هوآوی ۵بیان و منتشر نشده است.

 کنگره جهانی موبایل که یکی از بزرگترین رویدادهای مهم در عرصه علم و فناوری در جهان به شمار می‌رود، هم اکنون در شهر بارسلون اسپانیا در حال برگزاری است .