عرضه نسخه انگلیسی «منظومه عشق‌نامه دفاع مقدس» در فرانکفورت
عرضه نسخه انگلیسی «منظومه عشق‌نامه دفاع مقدس» در فرانکفورت

ترجمه انگلیسی کتاب منظومه عشق‌نامه دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب فرانکفورت از سوی آژانس ادبی پل عرضه می‌شود. آژانس ادبی پل در راستای معرفی آثار برتر در موضوع دفاع مقدس در نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب، امسال کتاب “منظومه عشق نامه دفاع مقدس” را به زبان انگلیسی در معرض اطلاع و توجه مخاطبین بین المللی قرار می‌دهد. […]

ترجمه انگلیسی کتاب منظومه عشق‌نامه دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب فرانکفورت از سوی آژانس ادبی پل عرضه می‌شود.

آژانس ادبی پل در راستای معرفی آثار برتر در موضوع دفاع مقدس در نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب، امسال کتاب “منظومه عشق نامه دفاع مقدس” را به زبان انگلیسی در معرض اطلاع و توجه مخاطبین بین المللی قرار می‌دهد.

این کتاب سروده بهروز ارژنگ پور است که توسط ماناواز الکساندریان در امریکا به زبان انگلیسی و بصورت شعر ترجمه شده است.نسخه فارسی این کتاب سال گذشته توسط موسسه فرهنگی راز در ایران منتشر شد. هدف شاعر و نویسنده این اثر حماسی تبیین دلاور مردی‌های رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس  در قالب موزون و شعر است.

آژانس ادبی پل اعلام کرده است که تلاش دارد این کتاب را در رویدادهای بین‌المللی کتاب دربازارهای نشر کشورهای مختلف جهان مطرح کند تا از طریق واگذاری حق ترجمه و نشر آن به ناشران خارجی زمینه به ترویج ارزش‌های حماسی در سطح جهانی  کمک کند.