نشانه‌ای از انتقال موشک از ایران به یمن وجود ندارد
نشانه‌ای از انتقال موشک از ایران به یمن وجود ندارد

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: یمن خود موشک دارد و یا اینکه آن را از دیگران می‌گیرد و به سمت ریاض پرتاب می‌کند و نشانه‌ای از انتقال این موشک از ایران به یمن وجود ندارد.  آیت الله امامی کاشانی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: دنیا امروز علیه […]

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: یمن خود موشک دارد و یا اینکه آن را از دیگران می‌گیرد و به سمت ریاض پرتاب می‌کند و نشانه‌ای از انتقال این موشک از ایران به یمن وجود ندارد.

 آیت الله امامی کاشانی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: دنیا امروز علیه جمهوری اسلامی و علیه ملت ایران که دارای عقاید اسلامی و اعتقاد به مقاومت بصیرت هستند، بسیج شده است.

وی افزود: مردم یمن از دیگران موشک می گیرند و به ریاض پرتاب می کند اما امریکا اعلام می کند که ایران این موشک را به یمنی ها داده است.

خطیب موقت نمازجمعه تهران ادامه داد: کارشناسان اعلام کرده اند که این موشک ساخت ایران نیست اما امریکا با این اتهامات به دنبال این است که جهان را علیه جمهوری اسلامی ایران بسیج کند.

آیت الله امامی کاشانی خاطرنشان کرد: آمریکا میلیاردها دلار سلاح به سعودی ها فروخته و پول مردم عربستان را صرف کشتن مردم یمن می کند. آمریکا شیطان بزرگ و ضد اسلام است.

وی افزود: پول مردم عربستان را از حاکم بدبخت می گیرند و از کشتن مردم یمن، ایجاد اختلاف و جنگ میان کشورهای اسلامی می کنند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران خاطرنشان کرد: ترامپ خبیث می گوید بنای ما این است که در مرزها و خارج ازمرزهای آمریکا عدالت و صلح برقرار کنیم. این دجال شعار دروغ می دهد و با اقدامات خود امریکا را کوچک کرده و ملت آمریکا را خوار و ذلیل کرده است.

آیت الله امامی کاشانی با اشاره به اقدام آمریکا برای انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس گفت: این تلاش آمریکا ملت های مسلمان را علیه امریکا بسیج کرد و غلطی روی غلط دیگر بود که خیانت های آمریکا را روشن کرد.

خطیب نماز جمعه تهران گفت: دنیا پر از قساوت است. دنیا علیه جمهوری اسلامی بسیج شده است زیرا ایران به دنبال انسانیت است و مخالف هر گونه جنگ و خونریزی در منطقه است.

وی  عنوان کرد: آل سعود و امریکا به داعش امید داشتند و برای آن هزینه کردند. اما داعش مرد و به جهنم واصل شد.

امامی کاشانی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: امریکا به دنبال تجزیه عراق بود اما فکر تجزیه از بین رفت. شجاعت و ایستادگی ملت عراق در برابر دشمنان این توطئه را باطل کرد.

وی با تأکید بر لزوم هوشیاری و بصیرت ملت ایران یادآور شد: این تعبیر که جمهوری اسلامی، حرم است تعبیر افراطی نیست چون اعتقاد به پیاده شدن اسلام و ائمه اطهار  در جمهوری اسلامی وجود دارد و نظام جمهوری اسلامی با فداکاری ها شکل گرفته است.

امامی کاشانی تصریح کرد: نباید نظام و ارکان آن تضعیف شود، نظام و قوای سه گانه کار خود را انجام می دهند. کار هم وسیع است و هم مشکل. مخصوصاً وظایف و فعالیت های قوه قضائیه بسیار مشکل است.

خطیب نماز جمعه موقت تهران تصریح کرد: اگر کسی انتقادی به دولت، مجلس و قوه قضائیه دارد باید در جلسات خصوصی مطرح کند نه اینکه همین طوری حرف بزند چه بسا حرف های خلاف واقع بزند و چه بسا جامعه را متزلزل و دست اندرکاران را دلسرد کند.

آیت الله امامی کاشانی گفت: همه ما زیر چتر نظام جمهوری اسلامی هستیم که رهبری آن فقیه جامع الشرایط است. بنابراین کسانی که در جمهوری اسلامی کار میکنند، زیر این چتر هستند.

وی خاطرنشان کرد: من نمی گویم انتقاد نباشد اما انتقادات باید در جلسات خصوصی مطرح شود و به جامعه کشانده نشود زیرا دشمن خوشحال می شود. باید همه در راستای حفظ کیان نظام تلاش کنیم.