نشست شورای مشاوران امور ايثارگران مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارايی
نشست شورای مشاوران امور ايثارگران مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارايی
جلسه هم‌انديشی شورای مشاوران امور ايثارگران مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارايی به ميزبانی بانک صنعت و معدن در مجموعه فرهنگی – آموزشی اين بانک برگزار شد..

نشست شورای مشاوران امور ايثارگران مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارايی

به گزارش پایگاه خبری صبح اقتصاد، جلسه هم‌انديشی شورای مشاوران امور ايثارگران مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارايی به ميزبانی بانک صنعت و معدن در مجموعه فرهنگی – آموزشی اين بانک برگزار شد..

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانک صنعت و معدن ، در اين جلسه که حجت الاسلام و المسلمین حسن ثقفی مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران، اصغر پاک طينت عضو هيأت مديره و ذبيح الله سلماني مدير امور سرمايه انساني اين بانک در آن حضور داشتند حجت الاسلام ثقفی با اشاره به نقش ارزشمند ايثارگران بیان کرد: تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران و رعايت شأن و منزلت آنها از اهميت بسياري برخوردار است چرا که امنيت امروز ما مرهون از خودگذشتگي آنان است.

وي افزود: باید در برابر تحرکات دشمنان که با هدف ايجاد نااميدي از نظام صورت مي گيرد، هوشيار باشيم و با کوتاهي در انجام وظايف کاري نکنيم که به حساب کل نظام منظور شود.

اصغر پاک طينت نيز با بيان اينکه هر اقدامي که براي ايثارگران انجام دهيم، در حد جبران فداکاري آنان نيست، عنوان داشت: هدف ما اين است که با الهام از آموزه هاي شهيدان و رزمندگان اسلام در سازمان خود انسان پرورش دهيم.

عضو هيأت مديره بانک صنعت و معدن تأکيد کرد: رفع موانع رفاهی و معیشتی خانواده های ایثارگران اولويت ماست و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی شود.

در اين جلسه دکتر ذبيح الله سلماني اظهار داشت: اگر در حوزه رسيدگي به امور ايثارگران مشکلي وجود دارد به دليل عدم اشراف به قوانين مربوطه است.

وي خاطرنشان کرد: بهای ایثار و شهادت را با مادیات نمي توان جبران کرد اما براي رفع چالش هاي پيش روي ايثارگران قوانين جامعي وجود دارد که بايد در هر مورد به آن رجوع نماييم و تمامي درخواست هايي که بر طبق قوانين و مقررات جاري باشد به سرعت مورد رسيدگي و پاسخگويي قرار مي گيرد.