نشست وزرای نیرو و انرژی ایران و تاجیکستان برگزار شد
نشست وزرای نیرو و انرژی ایران و تاجیکستان برگزار شد

وزیر نیرو که به منظور شرکت در اجلاس بین‌المللی دهه اقدام برای آب و توسعه پایدار به پایتخت تاجیکستان سفر کرده است، با عثمان علی عثمان زاده، وزیر انرژی تاجیکستان دیدار کرد. به نقل از وزارت نیرو، رضا اردکانیان، وزیر نیرو که در راس هیئتی به منظور شرکت در اجلاس بین‌المللی «دهه اقدام برای آب […]

وزیر نیرو که به منظور شرکت در اجلاس بین‌المللی دهه اقدام برای آب و توسعه پایدار به پایتخت تاجیکستان سفر کرده است، با عثمان علی عثمان زاده، وزیر انرژی تاجیکستان دیدار کرد.

به نقل از وزارت نیرو، رضا اردکانیان، وزیر نیرو که در راس هیئتی به منظور شرکت در اجلاس بین‌المللی «دهه اقدام برای آب و توسعه پایدار» به دوشنبه پایتخت تاجیکستان سفر کرده است، در حاشیه این کنفرانس با عثمان علی عثمان زاده وزیر انرژی تاجیکستان دیدار کرد  و در این دیدار دو طرف در خصوص روابط دو جانبه و راهکارهای توسعه آن به ویژه در بخش انرژی تبادل نظر کردند.

در این نشست طرفین بر برگزاری کمیته پیگیری و همچنین سیزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی فی مابین در سال جاری تاکید کردند و مقرر شد تا دو هفته آینده زمان دقیق برگزاری کمیته پیگیری و همچنین سیزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی فی مابین از طرف تاجیکستان مشخص و به کشور ایران اعلام شود.

وزیر انرژی تاجیکستان نیز در این نشست ضمن قدردانی از عملکرد شرکت‌های فعال فنی و مهندسی ایرانی در تاجیکستان، ابراز امیدواری کرد که شرکت‌های ایرانی بیشتری در پروژه‌های تاجیکستان ایفای نقش کنند و باعث انتقال تکنولوژی و دانش از کشور جمهوری اسلامی ایران به تاجیکستان شوند.