نفوذ و ایجاد تزلزل در خواص توطئه اسکتبار برای فروپاشی نظام است
نفوذ و ایجاد تزلزل در خواص توطئه اسکتبار برای فروپاشی نظام است

رشت-وزیر سابق اطلاعات بااشاره به چهاردهه توطئه استکبار علیه نظام مقدس اسلامی ،گفت: نفوذ درنخبگان انقلابی وخواص وایجاد تزلزل در محاسبات و تصمیم گیری آنها توطئه استکبار برای فروپاشی نظام است.  حجت الاسلام حیدر مصلحی پیش از ظهر شنبه در اجتماع بزرگ مردم رشت در سالروز حماسه ۹ دی  در میدان شهدای ذهاب این شهر […]

رشت-وزیر سابق اطلاعات بااشاره به چهاردهه توطئه استکبار علیه نظام مقدس اسلامی ،گفت: نفوذ درنخبگان انقلابی وخواص وایجاد تزلزل در محاسبات و تصمیم گیری آنها توطئه استکبار برای فروپاشی نظام است.

 حجت الاسلام حیدر مصلحی پیش از ظهر شنبه در اجتماع بزرگ مردم رشت در سالروز حماسه ۹ دی  در میدان شهدای ذهاب این شهر اظهار کرد: گیلانی ها در حوادث سال ۸۸ با پیشقدمی در ۸ دی ماه به میدان آمده و در مقابل فتنه گران عرض اندام کردند.

وی با بیان اینکه حرکت بزرگ مردم گیلان تأثیر بسیاری در خنثی شدن توطئه های دشمن برای این منطقه داشته است، افزود: هوشیاری، بیداری و بصیرت مردم گیلان و حضور در صحنه های حساس غیرقابل انکار است.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در مناسبت های مختلف در زمینه موضوع فتنه سال ۸۸، گفت: در طول چهار دهه گذشته شاهد توطئه ها زیادی از سوی استکبار برعلیه انقلاب اسلامی و نظام مقدس اسلامی بوده ایم.

وی در ادامه با بیان اینکه استکبار برای فروپاشی نظام مقدس اسلامی برنامه ریزی زیادی داشته و دارد، خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین توطئه های استکبار و ایادی غرب و برخی کشورهای منطقه نفوذ در میان نخبگان انقلاب و ایجاد تزلزل در محاسبات و تصمیم گیری های آنها است.