نقشه جدید اشغالگران برای بیرون راندن ۷۰۰ فلسطینی ساکن قدس اشغالی
نقشه جدید اشغالگران برای بیرون راندن ۷۰۰ فلسطینی ساکن قدس اشغالی

رژیم صهیونیستی درحال برنامه ریزی برای بیرون راندن ۷۰۰ شهروند فلسطینی ساکن قدس از خانه و کاشانه خودشان در راستای یهودی سازی بیشتر این شهر است. به گزارش خبرگزاري صبح اقتصاد به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، دادگاه عالی رژیم صهیونیستی چهارشنبه شکایت ۱۰۴ شهروند محله سلوان در شرق شهر اشغالی قدس را رد کرد […]

رژیم صهیونیستی درحال برنامه ریزی برای بیرون راندن ۷۰۰ شهروند فلسطینی ساکن قدس از خانه و کاشانه خودشان در راستای یهودی سازی بیشتر این شهر است.

به گزارش خبرگزاري صبح اقتصاد به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، دادگاه عالی رژیم صهیونیستی چهارشنبه شکایت ۱۰۴ شهروند محله سلوان در شرق شهر اشغالی قدس را رد کرد و به جمعیت شهرک نشین تندروی موسوم به “عطیریت کوهانیم” اجازه داد که فلسطینی ها را از خانه های خود بیرون کنند.

این جمعیت در تلاش برای غصب مقادیری از زمین های محله سلوان است و از ماه سپتامبر سال ۲۰۱۵ میلادی درحال دادن اخطاریه به ساکنان برای خالی کردن محل است. این امر باعث شد که ۸۴ خانواده فلسطینی محله که اخطاریه گرفتند، به دادگاه عالی رژیم صهیونیستی مراجعه کنند و در شکایت خود تاکید کنند که انتقال مالکیت اراضی به جمیعت یاد شده بدون هرگونه سند و مدرک بوده است و این جمعیت حق چنین کاری را ندارد و این اراضی دولتی به شمار می رود.