افتتاح نمایشگاه بین المللی تجهیزات ورزشی در تهران
افتتاح نمایشگاه بین المللی تجهیزات ورزشی در تهران

نمایشگاه بین المللی تجهیزات ورزشی خاورمیانه امروز (دوشنبه) با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و تنی چند از روسای فدراسیون های ورزشی در مصلی تهران افتتاح شد. از مصلی تهران، در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات ورزشی شرکت ها و کارخانجات تولید کننده تجهیزات ورزشی داخلی و شرکت های مطرح خارجی از […]

نمایشگاه

نمایشگاه بین المللی تجهیزات ورزشی خاورمیانه امروز (دوشنبه) با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و تنی چند از روسای فدراسیون های ورزشی در مصلی تهران افتتاح شد.

از مصلی تهران، در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات ورزشی شرکت ها و کارخانجات تولید کننده تجهیزات ورزشی داخلی و شرکت های مطرح خارجی از ۱۰ کشور جهان حضور دارند.
این نمایشگاه با حمایت وزارت ورزش و جوانان، اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان لوازم ورزشی و انجمن تولید کنندگان تجهیزات ورزشی ایران و با حضور شرکت هایی از کشورهای ایتالیا، آلمان، استرلیا، ترکیه، اسپانیا، هلند، چین، سوییس، فرانسه، هند و روسیه بر پا شده است.
در این نمایشگاه لوازم و تجهیزات ورزشی عرضه شده در رشته های بدن سازی، تناسب اندام، رزمی، دوچرخه سواری، پزشکی ورزشی، مکمل های غذایی حضور پر رنگ تری دارند.
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات ورزشی در فضایی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع در مصلی تهران برپا شده و تا ۱۶شهریور ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ پذیرای علاقمندان است.