نمایش‌های تئاتر شهر ۱۷ و ۱۸ آبان ماه اجرایی ندارند
نمایش‌های تئاتر شهر ۱۷ و ۱۸ آبان ماه اجرایی ندارند

تمامی نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر روزهای ۱۷ و ۱۸ آبان ماه به مناسبت ایام سوگواری اربعین حضرت سیدالشهدا اجرایی ندارند. به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، تمامی نمایش های به صحنه رفته در تالار‌های مختلف مجموعه تئاتر شهر روزهای چهارشنبه ۱۷ و پنجشنبه ۱۸ آبان ماه همزمان با ایام سوگواری اربعین […]

تاتر

تمامی نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر روزهای ۱۷ و ۱۸ آبان ماه به مناسبت ایام سوگواری اربعین حضرت سیدالشهدا اجرایی ندارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، تمامی نمایش های به صحنه رفته در تالار‌های مختلف مجموعه تئاتر شهر روزهای چهارشنبه ۱۷ و پنجشنبه ۱۸ آبان ماه همزمان با ایام سوگواری اربعین حسینی به صحنه نمی‌روند.

 هم اکنون نمایش‌های «کلنل» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور در تالار اصلی، «بی‌خوابی» به کارگردانی سهراب سلیمی در تالار قشقایی، «آکواریوم» به کارگردانی سیامک احصایی در تالار چهارسو، «پرواز شماره ۷۴۵» به کارگردانی مرجان‌ پور‌غلامحسین و «نذار این خواب تعبیر بشه» به کارگردانی مهدی نصیری در تالار سایه و «آن سه نفر» به کارگردانی شهاب راحله در پلاتو اجرا روی صحنه است.